نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا، روح و جسم برجام را نقض کرده است/ مسئولان باید پاسخ قاطع و محکمی به تحریم های اخیر بدهند

کد خبر: 298033
|
10:01 - 1396/05/08
نسخه چاپی
آمریکا، روح و جسم برجام را نقض کرده است/ مسئولان باید پاسخ قاطع و محکمی به تحریم های اخیر بدهند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با تحریم های جدید آمریکا، روح و جسم برجام نقض شده و امیدواریم هیئت نظارت بر برجام که ناظر بر عملکرد و اجرای آن است در این زمینه به سرعت تصمیم گرفته و واکنش مناسبی را شاهد باشیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین  جواد مجتهد شبستری  با اشاره به تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: این تحریم ها به عبارتی تمدید تحریم های قبلی و به عبارتی تحریم های جدید و به قول یکی از نمایندگان کنگره آمریکا، گسترده ترین تحریم ها علیه ایران است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: این نوع رفتار و عملکرد دولت و مجلس آمریکا، بار دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پیش بینی ایشان را که هیچ خوش بینی و اعتماد به غرب و آمریکا روا نیست را ثابت می کند.

وی با بیان اینکه آمریکائیها بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند، گفت: این اقدام اخیر آنها نیز مهر تاییدی دیگر بر بی اعتمادی نسبت به آنها بود و نباید به آنها خوشبین بود.

مجتهد شبستری با تاکید بر واکنش مناسب و سریع به این اقدام آمریکائیها، تصریح کرد: لازم است، هیئت نظارت بر  برجام که ناظر بر عملکرد و اجرای آن است در این زمینه به سرعت تصمیم گرفته و واکنش مناسبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم دستگاه دیپلماسی و هم مسئولین مربوطه در شورای عالی امنیت ملی و هئیت نظارت بر برجام، مقتدرانه در مقابل اینگونه رویکردها بایستند.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام آمریکا، هم روح و هم جسم برجام نقض شده است، افزود: ملت ما بی صبرانه منتظر است که ببینند عملکرد دولتمردان در مقابل این رویکرد آمریکا چگونه خواهد بود.

مجتهد شبستری گفت: امیدواریم که یک پاسخ و عکس العملی مناسبی به این اقدام و رویکرد آمریکا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد