یادداشتی درباره کوته نظری درباره ماجرای "تتلو"

اگر مرد راه هستید کفش ها را دربیاورید!

کد خبر: 297905
|
08:01 - 1396/04/31
نسخه چاپی
اگر مرد راه هستید کفش ها را دربیاورید!
اسلام آبادخبر: این روزها برخی رفتارهای فردی به نام امیر تتلو باز هم محل مناقشه شده است. در تقبیح برخی رفتارهای این فرد تردیدی نیست اما....

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، کمال لطفی نوشت: طلبه ای جوان وارد روستایی شد و دید مردم از روی کفش وضو می گیرند!
داد و بیداد راه انداخت و فریاد زد که "این وضوی شما و بالتبع نمازتان قبول نیست" و الخ!
همان هنگام روحانی روستا سر رسید و دست طلبه جوان را گرفته و به کناری برد و به او گفت" وقتی من به این روستا آمدم این مردم حتی نمی دانستند نماز چیست، اما حالا با کلی زحمت و صرف عمرم در اینجا آنها را تا اینجا آوردم. حالا اگر مرد این راه هستی آستین خود بالا بزن و زحمت بکش و بجای اینکه کلا آنها را از نماز خواندن منصرف کنی کفش را از پای آنها هنگام وضو گرفتن در بیار"!

این روزها برخی رفتارهای فردی به نام امیر تتلو باز هم محل مناقشه شده است. در تقبیح برخی رفتارهای این فرد تردیدی نیست اما همین فرد تا چندی پیش هیچ قید و بندی در مراعات بسیاری مسائل نداشت و برخی با گذشتن از آبروی خود؛ صرف وقت و... او را تا "وضو گرفتن با کفش" کشاندند!

حالا اگر هم هنری داریم بجای اینکه کلا او را از نماز خواندن به بهانه باطل بودن وضویش باز بذاریم؛ هنر به خرج بدهیم و کفش را از پایش دربیاوریم!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد