عضو کارگروه پدافند غیر عامل کشور:

سند ۲۰۳۰ نقشه شوم دشمن برای تغییر افکار فرزندان ما است

کد خبر: 297902
|
16:05 - 1396/04/30
نسخه چاپی
سند ۲۰۳۰ نقشه شوم دشمن برای تغییر افکار فرزندان ما است
اسلام آبادخبر: عضو کارگروه پدافند غیر عامل کشور، سند ۲۰۳۰ را توطئه دشمن برای تغییرافکار فرزندان ما ازطریق آموزش دانست و گفت: ما خود منادی حقوق بشر هستیم وبهترین کتاب سبک زندگی یعنی قرآن را داریم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پروفسور علی کرمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی با استفاده از حربه‌های گوناگون گفت: دشمنان نظام برای ساقط کردن نظام اسلامی ۴۰ سال است که دارند کار می کنند و از هیچ کاری فروگذار نکرده اند.

استاد دانشگاه بقیة الله افزود: در گذشته دشمنان با جنگ سرد به اهدافشان می‌رسیدند اما اکنون به جنگ سرد بسنده نمی کنند و شیوه هایشان را برای سرنگونی نظام عوض کرده اند.

سند ۲۰۳۰ نقشه شوم دشمن برای تغییر افکار فرزندان ما است

وی تصریح کرد: طبق سندی که از سازمان سیا بیرون آمده این موضوعات مورد تاکید قرار گرفته است و دشمن دیگر از جنگ سرد استفاده نمی کند و برای این موضوع نقشه هایی کشیده اند که ۴ مرحله دارد.

این محقق و استاد دانشگاه تاکید کرد: مرحله اول نقشه دشمن  تغییر افکار مردم است که به مردم بقبولانند برای رفع مشکلات نیاز به دوستی با دشمن است و سند ۲۰۳۰ را به ما غالب کنند و ذهن فرزندان ما را برای ۱۵ سال آینده عوض کنند

وی تصریح کرد: هدف دشمن از پیاده کردن این سند در بخش آموزش تغییر افکار فرزندان ما از طریق آموزش است، در حالی سند ۲۰۳۰ بخش های دیگری چون اقتصاد و... دارد.

دشمن کشاورزی، سبک زندگی و رفتار ما را هدف گرفته است

محقق بیوتکنولوژی مهندسی ژنتیک دشمن در مراحل بعدی تغییر کشاورزی ما، سبک زندگی و رفتار ما را مورد هدف قرار داد و هم اکنون سبد کشاورزی ما را با یک میلیون محصول کشاورزی تراریخته پر کرده اند.

شورای انقلاب فرهنگی سند کنترل جمعیت را حذف کند

وی تصریح کرد: دشمنان هم‌اکنون چند پروژه را شروع کرده اند که از آن جمله می توان به جهانی شدن، کنترل جمعیت و...اشاره کرد.

کرمی گفت: کنترل جمعیت یکی از اهداف آنها بود که باعث کاهش جمعیت ایران شد و ایران هم اکنون کمترین زاد و ولد را در بین کشورهای اسلامی دارد. متاسفانه در بعضی نقاط هنوز دارند به خانم ها قرص ضد بارداری می دهند. من به شورای انقلاب فرهنگی معترض هستم حتما فرمانده قوا باید ورود کند؟ این سند را حذف کنند.

دشمن کشاورزی و غذای ما را آلوده کرده است

وی تاکید کرد: آنها برای پیاده کردن این اسنادشان غذای ما را آلوده کردند و تراریخته هایی چون سویا و کلزا  از این دسته اند. محصولات کشاورزی ما هم را به سموم آلوده کرده اند و این همه بیماری و سرطان نتیجه آن است.

عضو کارگروه پدافند غیر عامل کشور خاطر نشان کرد: اینها برای شما نقشه کشیده اند و دشمنان با روش های بیوتروریسم ده‌ها نفر را از طریق مواد غذایی آلوده ترور کرده اند و از ترور بمب و... خبری نیست.

وی با اشاره به کلام امیرکبیر گفت: مردم باید مطالبه گر باشند و از مسئولان بخواهند.

کرمانشاه علی رغم ظرفیت‌هایش رتبه اول بیکاری است

پروفسور کرمی گفت: استان کرمانشاه استان مهمی از هر نظر چون ظرفیت های کشاورزی، نیروی انسانی و... است اما به دلیل مطالبه گری کافی نداشتن رتبه اول بیکاری است.

وی افزود: مردم باید در انتخاب مسئولان درست انتخاب کنند و وقتی درست انتخاب نکنند باید سختی و تبعات آن را تحمل کنند.

اصلاح سبک زندگی تنها راه مقابله با توطئه دشمن است

این محقق و استاد دانشگاه، تنها راه پیشگیری از توطئه های فوق توسط دشمن را اصلاح سبک زندگی عنوان کرد و گفت: روحانیون، ائمه جماعات، دانشگاه، آموزش و پرورش و در مرحله آخر خود مردم در این موضوع نقش اساسی دارند و می توانند بسیار اثرگذار باشند. لذا از مهد کودک تا دانشگاه و... همه باید بسیج شوند.

عضو کارگروه پدافند غیر عامل کشور تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید از مسئولان مطالبه کنند و او نیز باید پاسخگو باشد. مسئولان خدمتگذار مردم هستند.

۶۰ درصد لوازم آرایش دختران ما آلوده و قاچاق است

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد دلار کالا قاچاق در بازار ایران چه می کند؟، گفت:  ۶۰ درصد لوازم آرایش دختران ما آلوده و قاچاق است.

کرمی گفت: داعش آمده است تا چهره اسلام را خدشه دار کند و دشمن از راه‌های مختلف توطئه می کند و متاسفانه برخی از مردم و مسئولین ما غافل هستند.

ما با داشتن کتاب قرآن منادیان حقوق بشر و سبک زندگی هستیم

عضو کارگروه پدافند غیر عامل کشور با اشاره به مدعیان حقوق بشر در جهان گفت: آنها ادعای حقوق بشر می کند، در حالی که منادیان حقوق بشر ما هستیم و قرآن بهترین کتاب سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه چرا آنها باید برای ما سند ۲۰۳۰ بنویسند و وزیر ما آن را تصویب کند؟ تاکید کرد:  آنها لاییک هستند و ما سند ارزشمند و معتبری برای سبک زندگی  چون قرآن  داریم

لزوم مراقبت از غذا برای سالم زیستن

پروفسور کرمی گفت: پس از ۴۵ سال تحقیقات فهمیدم سلامت ۶ اصل دارد که از آن جمله مراقب از غذا اشاره کرد نوشابه را از غذای خود حذف و نوشیدن سنتی جایگزین آن کنید. فست فود بی فست فود حذف و غذای سنتی استفاده کنید، نمک، شکر و چربی کم استفاده کنید. مناجات  کنید چرا که تحقیقات نشان داده کسانی که برای نماز صبح بیدار می شوند کمتر از سایرین سکته می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مثبت اندیش باشید و به داشته های خود قناعت کنید و چشمتان دنبال داشته های دیگران نباشد تا همواره در سلامت به سر ببرید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد