کمیته تیمی ایران با درخشش کاراته کاهای کرمانشاهی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد

کد خبر: 297856
|
12:37 - 1396/04/26
نسخه چاپی
کمیته تیمی ایران با درخشش کاراته کاهای کرمانشاهی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد
اسلام آبادخبر: رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: تیم ملی کاراته ایران در بخش کمیته تیمی مردان با درخشش 2 کاراته کا کرمانشاهی عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ناصر محمدصالحی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار کرد: مهدی خدابخشی و سامان حیدری ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در کمیته تیمی ایران بودند.

وی افزود: تیم ایران ابتدا به مصاف هندوستان رفت و در حالی که مهدی خدابخشی را ترکیب داشت موفق شد 3 بر صفر پیروز شود، خدابخشی در این مسابقه توانست حریف خود را 4 بر صفر شکست دهد.

محمدصالحی ادامه داد: تیم ایران در دومین مسابقه برابر تاجیسکتان قرار گرفت و سه بر صفر حریف را با شکست بدرقه کرد، در این دیدار سامان حیدری برای کشورمان به میدان رفت و موفق شد 6 بر 1 پیروز شود.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه خاطرنشان نمود: در دیدار نیمه نهایی ایران به مصاف قزاقستان میزبان رفت و در این دیدار نیز همان نتایج دو مسابقه قبل را تکرار کرد و به فینال راه یافت.

وی گفت: در این دیدار مهدی خدابخشی بازهم در ترکیب تیم ایران قرار گرفت و توانست 4 بر صفر از سد حریفش بگذرد تا کشورمان راحت تر به فینال صعود کند.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال تیم های ایران و عربستان مقابل هم قرار گرفتند که تیم ایران در این مسابقه نیز 3 بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیات کاراته افزود: خدابخشی کاراته کا کرمانشاهی در این مسابقه برابر حریف خود به تساوی صفر بر صفر دست یافت تا در دیدار نهایی چهار مسابقه انفرادی برگزار شود که در دیدار چهارم یکی دیگر از ملی پوشان کشورمان با شکست رقیب خود قهرمانی ایران را مسجل کرد.

علی مسکینی و مهدی خدابخشی دیگر کاراته کاهای کرمانشاهی اوزان 55- و 84- کیلوگرم بودند که دو مدال برنز در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کردند.

محدثه آقایی نیز که نماینده وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران بود که با 2 شکست متوالی از کسب مدال بازماند.

شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر آستانه قزاقستان برگزار می شد، یکشنبه شب (25 تیر) پایان یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد