سردار غیب‌پرور مطرح کرد:

روحانیت؛ خاری در چشم دشمنان/تشکر از افرادی که به روحانی مجروح کمک کردند

کد خبر: 297834
|
14:55 - 1396/04/25
نسخه چاپی
روحانیت؛ خاری در چشم دشمنان/تشکر از افرادی که به روحانی مجروح کمک کردند
اسلام آبادخبر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه روحانیت همواره به عنوان خاری در چشم دشمنان بوده است گفت: شخص مهاجم از لباس روحانیت کینه داشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ساعتی قبل پس از عیادت از حجت‌الاسلام خلیل ذوالفقاری، روحانی مجروح حادثه مترو شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار تهران نیوز اظهار داشت: متاسفانه شاهد ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه هستیم که مردم نیز این اتفاقات را دوست ندارند و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: بحث دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر مسئله‌ای است که باید به طور جدی مورد توجه همگان قرار بگیرد. روحانیت و لباس مقدس روحانیت نماد مقدسی بوده که همواره به عنوان خاری در چشم دشمنان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: شخصی که به حجت‌الاسلام ذوالفقاری حمله کرده طبق گفته‌ها از لباس روحانیت کینه داشته است چرا که این روحانی مجروح عنوان کرد که هیچ گفت‌وگو و مکالمه‌ای بین ما صورت نگرفت که بخواهد دعوایی پیش بیاید.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: روحانیت جایگاه خاصی دارد که ما باید شأن آن را رعایت کنیم. من از مردم هم تشکر می‌کنم که به کمک این روحانی رفتند و این بیانگر انزجار مردم از این گونه اقدامات اشرار است. از برادران عزیزم در نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که خیلی مدبرانه و به موقع وارد عمل شدند.

وی با تاکید بر اینکه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند از این گونه اقدامات پیش‌گیری کند ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است. البته این وظیفه در دستگاه‌های حاکمیتی باید بیشتر به چشم بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر شوخی‌بردار نیست و دستگاه‌های حاکمیتی باید با قاطعیت و جدیت بیشتری عمل کنند. دشمنان و ضدانقلاب دست به کار شده‌اند و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها