برادر روحانی مضروب در حادثه مترو شهر ری مطرح کرد:

جزئیات درگیری در مترو شهر ری/ فرد مهاجم پشت به برادرم حمله کرد

کد خبر: 297823
|
21:45 - 1396/04/24
نسخه چاپی
جزئیات درگیری در مترو شهر ری/ فرد مهاجم پشت به برادرم حمله کرد
اسلام آبادخبر: برادر خلیل ذوالفقاری گفت: فردی شرور که حالت عادی نداشته با عربده کشی و جسارت به روحانیت از پشت به برادرم حمله کرده و با کاتر به گردنش ضربه زده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح امروز در ایستگاه مترو شهرری درگیری رخ داد که منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن دو نفر شد.

این درگیری بین یک فرد شرور که هویتش هنوز مشخص نشده و یک روحانی به نام خلیل ذوالفقاری 47ساله که قاضی سابق دادگاه خانواده شهرری و امام جماعت محله دیلمان شهرری است، اتفاق افتاد.

برادر خلیل ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: فرد مهاجم حالت عادی نداشته و از پشت به برادرم حمله کرده است.

وی افزود: این فرد شرور به روحانیت توهین کرده و در حال عربده کشی از پشت سر امامه برادرم را برداشته و با کاتر به گردنش ضربه زده که برادرم کاتر را از دست وی گرفته و در پی آن دستش نیز زخمی شده است.

وی ادامه داد: برادرم که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و دقایقی پیش از اتاق عمل خارج شد و عملش موفقیت آمیز بود.

وی تصریح کرد: برادرم به هوش آمده است و وضعیت جسمانی اش رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه هویت فرد ضارب مشخص نشده و علت دقیق ماجرا نیز معلوم نیست، گفت: در ابتدا به نظر می رسید که به دلیل مسئله امربه معروف و نهی از منکر این اتفاق افتاده است ولی اینطور نبوده و طبق گفته های برادرم و فیلمهای مداربسته مترو، این فرد با قصد جسارت حمله کرده است.

لازم به ذکر است؛ در پی این درگیری پلیس مستقر در ایستگاه مترو با مشاهده این حادثه، وارد صحنه شده و به فرد شرور اخطار می دهد ولی وی بدون توجه به فرمان پلیس به درگیری و شرارت ادامه می دهد و به سمت پلیس نیز حمله می کند که درنهایت پلیس مجبور به تیراندازی شده و به پای وی شلیک می کند که منجر به کشته شدن فرد شرور می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد