توسط نماینده شهرستان صورت گرفت/

پيگيري گازرساني به روستاهاي اسلام آبادغرب/دیدار با کارکنان تامين اجتماعي شهرستان

کد خبر: 297777
|
14:31 - 1396/04/22
نسخه چاپی
پيگيري گازرساني به روستاهاي اسلام آبادغرب/دیدار با کارکنان تامين اجتماعي شهرستان
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز طی جلسه ای باحضور نماينده مردم اسلام آبادغرب در مجلس ،فرماندار، ،مدير عامل گاز استان در محل فرمانداری شهرستان وضعيت گازرساني به روستاهاي شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان كرد: درحوزه گازرساني تلاشهاي مديران بدون شك بي وقفه است و علاوه بر شهر حميل كه تا هفته دولت گازدار خواهد شد، روستاهاي اين بخش و بويژه حومه شمالي هم در اولويت گازرساني قرار خواهند گرفت و انشاالله تا پايان سالجاري تحول گازرساني به نقاط محروم شهرستان قابل لمس خواهد بود.

 

 

 مدير عامل گاز استان اظهار کرد:  تمام ظرفيت هاي موجود را براي گازرساني به شهرستان به كار بسته ايم و بحث گازرساني به روستاهاي بالاي 20 خانوار را در اين شهرستان به حد قابل قبولي انجام خواهيم داد.

 

دكتر فلاحت پيشه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه تسريع در گازرساني به روستاهاي شهرستان قبل از فصل زمستان را مورد تاكيد قرار داد.

 

گفتنی ست؛  نماينده مردم در مجلس و جمعي از مديران به اداره تامين اجتماعي رفتند، هفته تامين اجتماعي را به مديران و كاركنان اين نهاد در شهرستان تبريك گفتند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها