فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور :

توان رزمندگان اسلام از جمیع نیروهای مسلح در سطح ایده آل قرار دارد

کد خبر: 297736
|
18:01 - 1396/04/20
نسخه چاپی
توان رزمندگان اسلام از جمیع نیروهای مسلح در سطح ایده آل قرار دارد
اسلام آبادخبر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: توان رزمندگان اسلام از جمیع نیروهای مسلح در سطح بسیار مطلوب و ایده آلی قرار دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر، اظهار داشت: مرزبانان مقتدر و با صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل به حفاظت و حراست از مرزها مشغول هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با اشاره به وجود امنیت کامل و مثال زدنی در مرزهای غربی و بویژه مرزهای استان کرمانشاه گفت: مرزبانان ما، شبانه روز از کیان اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی افزود: مرزبانان غیرتمند و سلحشور این مرز و بوم، جان بر کف نهاده و از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حفاظت می‌کنند و با داشتن هدفی والا و اراده‌ای پولادین، مصمم به حفاظت از مرزها هستند.

امیر آریانفر تاکید کرد: به یاری خداوند متعال، توان رزمندگان اسلام از جمیع نیروهای مسلح در سطح بسیار مطلوب و ایده آلی قرار دارد.

وی یادآور شد: همه نیروهای ما با اقتدار کامل و با قدرت و توانمندی، از اشراف عملیاتی و اطلاعاتی برخوردارند و گوش به فرمان مقام عظمی ولایت هستند و چشم فتنه را کور می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها