نقوی‌حسینی خبر داد

تشکیل کمیته ویژه پیگیری وضعیت ۴ دیپلمات‌‌‌ ربوده شده ایرانی

کد خبر: 297714
|
13:15 - 1396/04/20
نسخه چاپی
تشکیل کمیته ویژه پیگیری وضعیت ۴ دیپلمات‌‌‌ ربوده شده ایرانی
اسلام آبادخبر: سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از برگزاری جلسات ویژه مجلس و وزارت امورخارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات‌‌‌های ربوده شده خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه‌ای در این کمیسیون برای پیگیری وضعیت 4 دیپلمات ربوده شده، از جمله احمد متوسلیان، گفت: کمیته‌ای به ریاست آقای فلاحت‌پیشه برای پیگیری وضعیت 4 دیپلمات‌‌ ربوده شده کشورمان تشکیل شده است.

وی در تشریح اقدامات و فعالیت‌های کمیته ویژه کمیسیون امنیت‌ملی برای پیگیری دیپلمات‌های ربوده شده، اظهار داشت: قرار است در این کمیته نشست‌های ویژه‌‌ای با مسئولان دستگاه‌های امنیتی و وزرات امورخارجه برای پیگیری وضعیت این دیپلمات‌های ربوده شده، برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اضافه کرد: بازدید از منطقه ربوده شده دیپلمات‌‌های ایرانی هم در طی بررسی‌های کارشناسی در دستور کار اعضای کمیته ویژه پیگیری 4 دیپلمات ربوده شده قرار دارد.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: کمیته ویژه پیگیری وضعیت دیپلمات‌‌های ربوده شده، گزارش نهایی را به هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی تقدیم می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد