عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تیغ دو لبه مصوبه ممنوعیت سلاح هسته ای سازمان ملل برای آمریکا /غیرمتعهدها حامی این مصوبه هستند

کد خبر: 297706
|
11:31 - 1396/04/19
نسخه چاپی
تیغ دو لبه مصوبه ممنوعیت سلاح هسته ای سازمان ملل برای آمریکا /غیرمتعهدها حامی این مصوبه هستند
اسلام آبادغرب: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید دارد که مصوبه سازمان ملل برای ممنوعیت سلاح هسته ای تنها در حوزه دیپلماسی کاربرد دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به مصوبه سازمان ملل برای ممنوعیت سلاح هسته ای و مخالفت آمریکا با این مصوبه اظهار داشت: آمریکایی ها و کشورهای عضو باشگاه هسته ای یعنی کشورهایی که بمب هسته ای دارند خود را از ممنوعیت سلاح هسته ای استثنا می دانند این در حالی است که آنها نیز در اشاعه هسته ای نیز محدودیت هایی دارند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: با موجود مخالفت های آمریکا و کشورهای دارای بمب هسته ای با مصوبه اخیر سازمان ملل متحد، این قطعنامه نشان از عزم جهانی برای مقابله با سلاح هسته است و بیشتر در حوزه دیپلماسی عمومی کاربرد خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از مصوبه ممنوعیت سلاح هسته ای سازمان ملل برای محکومیت آمریکا و سیاست های دوگانه آن می توان بهره گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در باره تاثیر مصوبه سازمان ملل برای ممنوعیت سلاح هسته ای اظهار داشت: کشورهای دارای بمب هسته ای این مصوبه را قبول ندارند اما کشورهای عضو نم و غیر متعهد ها از مصوبه ممنوعیت سلاح هسته ای حمایت می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:  هر ساله سازمان ملل به بهانه های مختلف عدم پایبندی آمریکا به مصوبات جهانی را یادآور می کند که تاثیر بسزایی در جایگاه جهانی این کشور دارد.

 

منبع: خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها