وعده های انتخاباتی با رویکرد پوپولیستی؛

وصل شدن یارانه های قطع شده تنها وعده انتخاباتی بود، در حد یک پیامک

کد خبر: 297682
|
08:29 - 1396/04/17
نسخه چاپی
وصل شدن یارانه های قطع شده تنها وعده انتخاباتی بود، در حد یک پیامک
اسلام آبادخبر: با زمزمه های شنیده شده، مبنی بر قطع شدن یارنه های وصل شده، برخی کارشناسان حوزه اقتصادی کشور معتقد هستند که این قبیل رفتارها و وعده ها تنها منحصر به زمان انتخابات بود و جزء یک پیامک، پیام دیگری نداشت، یعنی یارانه کسی وصل نشد و دولت جز برای استفاده انتخاباتی از آن بهره دیگری نبرد و به مردم هم چیزی نرسید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان انتخابات و تنها در حدود سه روز مانده به انتخابات شاهد بودیم که از سوی سازمان هدفمندسازی پیامک هایی مبنی بر وصل شدن یارانه های آن دست از افرادی که قطع شده بود، ارسال شد و تعدادی از سیاسیون کشور از آن رفتار دولتی ها به عنوان یک عملکرد پوپولیستی یاد کردند.

 

نمونه دیگری از این دست پیامک ها: 

 

وعده های انتخاباتی با رویکرد پوپولیستی

گفته می شود که مطابق با قانون هدف مندسازی یارانه ها، همین دولت سابق بر آن با شناسایی  دهک‌های پردرآمد، یارانه یشان را قطع کرده بود و البته همان روزهای قطع شدن یارانه این افراد، اعتراض و گلایه مندی هایی شد و گوش کسی بدهکار این اعتراضات نشد تا زمان انتخابات! و به نظر به رسید در آن روزها دولت با این رفتارها تنها به دنبال یک بهره وری پوپولیستی بود و بس.

وصل شدن یارانه های قطع شده، تنها وعده انتخاباتی بود و در حد یک پیامک

از این رو «حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی» نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در جریان انتخابات وعده و وعیده های زیادی داده شده و برای تعداد بسیاری پیامک وصل شدن یارانه آمد و حتی این گونه پیامک ها برای کسانی که اصلاً برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بودند، هم آمده بود با این مضمون که یارانه شما به طور مثال از یک تاریخ مشخص وصل می شود.

وی اظهار کرد: این قبیل رفتارها و وعده ها تنها منحصر به زمان انتخابات بود و جزء یک پیامک، پیام دیگری نداشت، یعنی یارانه کسی وصل نشد و دولت جز برای استفاده انتخاباتی از آن بهره دیگری نبرد و به مردم هم چیزی نرسید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد