فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

اجراي طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297675
|
16:37 - 1396/04/17
نسخه چاپی
اجراي طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با محوريت پاكسازي نقاط آلوده و جرم خیز با حضور دادستان شهرستان در دو روستای بخش مرکزی و یکی از محلات آلوده و جرم خیز اين شهرستان خبر ‌داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، اين عمليات با حضور ماموران انتظامي کلانتری ها، يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی و اکیپی از یگان ویژه و پلیس امنیت عمومی استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا (سپکا) در چند روستای جرم خیز بخش مرکزی و یکی از محلات جرم خيز شهرستان با حضور دادستان شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

 

وي اظهار کرد: هشت نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايي و با حکم مقام قضائي از منزل آنان بازرسي به عمل آمد که در نتيجه آن دو کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک و شیره تریاک کشف شد.

 

 اين مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح سه قبضه اسلحه غیر مجاز، 200 عدد فشنگ و چهار تیغه خشاب کشف شد، همچنین دو نفر سارق احشام دستگیر و در بازجویی های پلیس آگاهی به چهار فقره سرقت احشام اقرار کردند. 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: در این طرح تعداد 13 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، فاقد مدارک و پلاک مخدوش و چهار دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و تعداد 9 نفر معتاد متجاهر دستگیر و جهت ترک تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه آنان تشکر کرد و گفت: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان استمرار خواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد