در راستای بررسی مشکلات زندانیان صورت گرفت/

بازدید قضات دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان از زندان اسلام آبادغرب و بررسی وضعیت زندانیان

کد خبر: 297624
|
10:50 - 1396/04/14
نسخه چاپی
بازدید قضات دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان از زندان اسلام آبادغرب و بررسی وضعیت زندانیان
اسلام آبادخبر: قضات دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان از زندان کله جوب بازدید نموده و به بررسی وضعیت زندانیان پرداختند.

به گزارشاسلام آباد خبر، روز گذشته 94/04/13 قضات دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان از زندان کله جوب بازدید نموده و به بررسی وضعیت زندانیان پرداختند.

 



در این جلسه رییس دادگستری،دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان به ایراد سخنانی در جمع زندانیان پرداختند.

 

 


دکتر نجفی رییس دادگستری شهرستان تمهیداتی در خصوص پذیرش اعسار از زندانیان معسر را تدارک دیدند که منتهی به آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی میگردد.

 

 


دادستان شهرستان نیز به اهمیت پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان پرداخت و محدودیتهایی که از یکسال پیش تاکنون راجع به مرخصی سارقین برقرار نموده بود را تمدید کرد.

 

 

 

وی بیان نمود: آنچه مدنظر دادستانی شهرستان است مصونیت اموال شهروندان از دستبرد سارقین است و تمام تلاش دادسرا و نیروی خدوم انتظامی در این راستا بکار گرفته شده است و الحمدلله ثمره آن کاهش سطح وقوع سرقت در شهرستان بصورت ملموس بوده است بطور مثال در ایام تعطیلات نوروز حتی یک فقره سرقت در اسلام اباد غرب اتفاق نیفتاد که این موضوع حکایت از تحقق برنامه مشترک دادستانی و نیروی انتظامی در مقوله امنیت شهروندان است.

 

 


سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده محترم انتظامی شهرستان در این بازدید ضمن آرزوی سلامت و نجات زندانیان از بند اسارت، آنها را ارشاد به زندگی سالم و پرهیز از ارتکاب هرگونه بزهی نمود تا جامعه ای  سالم و عاری از نا امنی داشته باشیم؛

 


 

دکتر نجفی رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: در این بازدید، هریک از قضات دادگستری رودررو با زندانیان گفتگو نموده و به امورات مربوط به زندانیان شعب تحت تصدی پرداختند.

 

 

وی افزود:  پس از بررسی مشکلات زندانیان، به مناسبت عید فطر وهفته قوه قضائیه به 74 نفر زندانی مرخصی داده شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد