مدیر اداره راه و شهرسازی اسلام آبادغرب خبر داد

به محض تخصیص اعتبارات راه دسترسی مسکن مهر اسلام آبادغرب احداث می شود

کد خبر: 297617
|
13:44 - 1396/04/13
نسخه چاپی
 به محض تخصیص اعتبارات راه دسترسی مسکن مهر اسلام آبادغرب احداث  می شود
اسلام آبادخبر: مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: به محض تخصیص اعتبارات کار تملک و احداث راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد صورت می گیرد.

کامران ناظری زاده مدیر اداره راه و شهرسازی  شهرستان اسلام آبادغرب  درگفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: با توجه اینکه راه دسترسی مسکن مهر شهید نژاد رضایی اسلام آبادغرب(شرف آباد) به یکی از مشکلات مردم شهرستان تبدیل شده بود،  با تلاش های نماینده نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مجموعه فرمانداری و راه و شهرسازی شهرستان وبازدید اخیر جناب مهرآبادی معاون وزیر راه و شهر سازی کشور از محل پروژه در اسلام آبادغرب، مشکل راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد اسلام آبادغرب به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی افزود: در جلسه ای که فرمانداری شهرستان صورت گرفت، تصمیم گیری بر این شد که هزینه تملک زمین های راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد شرف آباد توسط وزارت  راه و شهر سازی تقبل شود و هزینه احداث آن نیز بر عهده شهرداری اسلام آبادغرب باشد.

 

 

مهندس ناظری زاده با بیان اینکه؛ این راه دسترسی از مسیر شهرک ولی عصر مستقیم به مسکن مهر شرف آباد متصل میشود، گفت: به کمک شهرداری مالکین شناسایی شده و مراحل کار در دست بررسی و انجام است.

 

 

مدیر اداره راه و شهرسازی  شهرستان گفت: به محض تخصیص اعتبارات کار تملک و احداث راه دسترسی صورت می گیرد و امیدواریم در آینده نزدیک مشکل اهالی ساکن در مسکن مهر شهید نژاد رضایی(شرف آباد) مرتفع گردد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها