علی پروین سفیر شد

کد خبر: 297532
|
09:40 - 1396/04/10
نسخه چاپی
علی پروین سفیر شد
اسلام آبادخبر:پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سفیر ورزش همگانی انتخاب شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طی حکمی از سوی علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی علی پروین پیشکسوت محبوب فوتبال کشور به عنوان سفیر ورزش همگانی منصوب شد.

علی مجدآرا در دیداری که در این رابطه در محل کار علی پروین برگزار شد گفت: ما بسیار خرسندیم که پیشکسوت بزرگ فوتبال کشور را به عنوان سفیر ورزش همگانی معرفی می‌کنیم.

وی افزود: علی پروین از چهره‌های محبوب و مورد علاقه مردم است و امیدواریم بتواند با استفاده از محبوبیت و موقعیت شناخته شده‌ای که دارد همگان را به ورزش همگانی تشویق و ترغیب نماید.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس نیز در این نشست اظهار داشت: همه مردم اعم از پیر و جوان باید ورزش کنند، بدون شک ورزش همگانی زمانی می‌تواند بیش از پیش در کشور توسعه پیدا کند که باعث ایجاد نشاط و شادی در بین جامعه و کشور باشد نه این که فقط شکل رقابتی و قهرمانی به خود بگیرد.

علی پروین با اشاره به شعار امسال فدراسیون ورزش‌های همگانی مبنی بر اینکه مادران عمود خیمه ورزش کشورند افزود: مادر در خانواده برای ترویج ورزش بین اعضای خانواده نقش اساسی دارد و می‌تواند همسر و فرزندان خود را به ورزش همگانی تشویق کند.

وی در پایان خطاب به علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی گفت: ورزش همگانی زیربنای ورزش قهرمانی است، من به عنوان سفیر ورزش همگانی در کشور وظیفه ترغیب مردم عزیز را به ورزش همگانی دارم و به عنوان یک ورزشکار تمامی سعی خودم را در راستای سلامتی و نشاط هموطنانم می‌کنم و از تمامی علاقمندان به رشته‌های قهرمانی از جمله فوتبال می‌خواهم ابتدا ورزش همگانی را سرلوحه برنامه‌های زندگی خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد