منتخب دوره پنجم شورای شهر اسلام آباد غرب مطرح کرد:

پاک دستی از ویژگی های ضروری شهردار آینده اسلام آبادغرب می باشد/هنوز به گزینه قطعی نرسیده ایم

کد خبر: 297486
|
08:47 - 1396/04/03
نسخه چاپی
پاک دستی از ویژگی های ضروری شهردار آینده  اسلام آبادغرب می باشد/هنوز به گزینه قطعی نرسیده ایم
اسلام آبادخبر: منتخب دوره پنجم شورای شهر اسلام آباد غرب گفت: جلساتی بین اعضای جدید شورا با موضوع انتخاب شهردار برگزار شده است اما هنوز به جمع بندی نهایی و گزینه قطعی نرسیده ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر،پس از انتخابات پر تب و تاب دوره پنجم شورای شهر اسلام آباد غرب، با همان هیجان شاید هم بیشتر انتخاب شهردار در شبکه های مجازی و محافل عمومی و خصوصی دنبال می شود و گزینه هایی برای این امر خطیر بصورت آشکار با بیان رزومه مدیریتی کاندید شده و برخی هم با رایزنی های خصوصی تمایل به انتخاب شدن بعنوان شهردار اسلام آبادغرب دارند.

خبرنگار ما در این خصوص گفتگویی با یکی از منتخبین دوره پنجم شورای شهر اسلام آباد غرب انجام داده که به سمع و نظر شما مخاطبین عزیز می رسد.

 

مرزبان بخشم ، منتخب دوره پنجم شورای شهر اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، با بیان این مطلب که نظام مبتنی بر دموکراسی ، نظامی است که در آن مردم بتوانند آزادانه و با حضور در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند، گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم با شرکت در انتخابات سهم بزرگی در تعیین سرنوشت و اهداف خود را دارند و ایران اسلامی سالهاست که با برگزاری انتخابات فضای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی اجتماعی را فراهم کرده و مردم هم به نحو احسن از این فرصت استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به محدودیت زمانی شهرداران برای مدیریت شهری با توجه به نزدیکی پایان کار شورای دوره چهارم اظهار کرد: طبق قانون شهردار فعلی تا پایان کار شورای چهارم شهردار خواهد بود و وقتی که کار دوره چهارم پایان یافت طبیعتا کار و امضای شهردار نیز وجهه قانونی ندارد و نیاز است شورای جدید مطابق قانون یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب بکنند.

 

بخشم ، با بیان اینکه برای انتخاب شهردار جدید ، هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اظهار کرد: جلساتی بین اعضای جدید شورا با موضوع انتخاب شهردار برگزار شده است اما هنوز به جمع بندی نهایی و گزینه قطعی نرسیده ایم.

 

جوان ترین عضو شورای شهر اسلام آباد غرب تصریح کرد: شهردار فعلی تا چند روز قبل تصمیم به استعفا داشته تا جایی که استعفای خویش راتقدیم شورای شهرکرد ولی قبل از جلسه شورای شهر جهت بررسی استعفای شهردار ، ایشان استعفای خویش را پس گرفته و ظاهرا قصد ادامه کار در شهرداری را دارد که با این وضعیت شهردار فعلی نیز مثل بسیاری از گزینه های دیگر که در حال رایزنی برای سمت شهرداری هستند ، شانس انتخاب دارد.

 

وی ، درباره گزینه های احتمالی صندلی شهرداری اسلام آباد غرب بیان کرد : همان طور که می دانید اکثریت اعضای شورای شهر دوره جدید چهره های جدیدی هستند که طبیعتا آنها نیز برنامه هایی دارند و احتمالا در نظر دارند عملکرد آنها به گونه ای باشد که مورد پسند مردم واقع گردد و از این جهت باید به آنها حق داد که به سراغ گزینه های جدید برای شهرداری اسلام آباد غرب بروند.

 

بخشم افزود: حتما بخشی از کار ما در انتخاب شهردار این خواهد بود که از گزینه های شهرداری برنامه بخواهیم و در نهایت کسی که قوی ترین و بهترین برنامه ها را ارائه کند انتخاب می کنیم ؛ هرچند رزومه و سوابق و تجربه های قبلی گزینه ها حائز اهمیت است.

 

مرزبان بخشم در پایان گفت : مردم در انتخابات 29 اردیبهشت با بررسی عملکرد و برنامه کاندیداها افراد اصلح را جهت حضور در پارلمان محلی (شورای شهر) انتخاب کردند و انتظار دارند نمایندگان آنها نیز اصلح ترین فرد را برای شهرداری اسلام‌ آباد غرب انتخاب و معرفی نمایند و پاک دستی از ویژگی های ضروری شهردار آینده می باشد. وی ابراز امیدواری کرد: انشاءلله در پیشگاه خداوند و در نزد مردم بتوانیم رو سفید باشیم و شرمنده مردم فهیم و عزیز شهر نباشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد