فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

روز جهانی قدس تجلی هیهات منا الذّله امام حسین (ع) در مقابل زورگویی و تجاوز به اسلام است

کد خبر: 297480
|
12:47 - 1396/04/01
نسخه چاپی
روز جهانی قدس تجلی هیهات منا الذّله امام حسین (ع) در مقابل زورگویی و تجاوز به اسلام است
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت:در روز قدس هر مشت گره کرده ای توسط هر ایرانی به مثابه شلیک گلوله ای به سمت صهیونیست و استکبار جهانی است.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،اظهار کرد:روز قدس امسال با ضرب شصت به عوامل صهیونیستی و توله های استکبار توسط غیور مردان سپاه پاسداران مزین گردید.

 

وی افزود: روز جهانی قدس تجلیهیهات من الذّلهامام حسین (ع) در مقابل زورگویی و تجاوز به اسلام می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به کلام امیرالمومنین علی (ع) گفت: حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم جزو اعتقادات دینی ماست، لذا روز جهانی قدس، روز دفاع از همه مظلومان عالم است و روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است.

 

وی افزود: دشمنی با اسرائیل بخاطر دستور دین اسلام و پیام عاشوراست  که با ظلم  و کسی که نسبت به ملت های مختلف ظالم است مبارزه کنیم و این تکلیفی است که دین ما برعهده ما گذاشته است که با حضور خود بر این تکلیف عمل خواهیم کرد.

 

سرهنگ خدادادیان بیان داشت: روز قدس به فرموده امام خمینی(ره) ایام الله است و هر کار خیری در این روز ثواب مضاعف دارد وحضور در راهپیمایی روز قدس ذخیره آخرت مسلمانان بالاخص مسلمانان ایران اسلامی می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با دعوت از کلیه آحاد و اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: در این روز هر مشت گره کرده ای توسط هر ایرانی به مثابه شلیک گلوله ای به سمت صهیونیست و استکبار جهانی است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها