مدیران مدارس علمیه کرمانشاه مطرح کردند:

رابطه شیوخ عرب با رژیم صهیونیستی مایه شرمساری امت اسلامی است

کد خبر: 297479
|
21:13 - 1396/03/31
نسخه چاپی
 رابطه شیوخ عرب با رژیم صهیونیستی مایه شرمساری امت اسلامی است
در حال حاضر تنها کشوری که در مقابل صهیونیست ها ایستاده، جمهوری اسلامی ایران است و فاجعه بار این که برخی از دولت های اسلامی منطقه به دنبال ایجاد روابط حسنه با این رژیم غاصب هستند که این امر مایه شرمساری مسلمانان و زیر سئوال رفتن اسلام است

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازحوزه نیوزحجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام به عنوان روز جهانی قدس، گفت: حکمت این اقدام امام(ره) در چند محور قابل تحلیل است؛ اول این که سالهای متمادی است که سعی می شود مسأله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیز که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب، حضور در راهپیمایی روز قدس را امنیت آفرین خواند و تاکید کرد: هر یک نفر که روز قدس به خیابان می‌آید، به سهم خود به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلا کمک می کند.

 نیاز امروز جامعه مسلمان اتحاد است

حجت الاسلام علیرضا عطایی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) کنگاور نیز با اشاره به روز جهانی قدس گفت: قدس متعلق به جهان اسلام است و پاره ای از جامعه اسلامی محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) کنگاور  باد تاکید بر این که روز قدس و راهپیمایی باشکوه  این روز،رژیم صهیونیستی را روز به روز منزوی تر می کند، افزود:اگر مسلمان دنیا اتحاد و برادری خود را حفظ کنند، بی شک صهیونیست ها تاب مقابله با آنها را ندارد، لذا نیاز امروز جامعه مسلمان اتحاد است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اسرائیل را یک غده سرطانی در منطقه معرفی می کردند، افزود: رژیم صهیونیستی دارای قدرت پوشالی است که نیروهای مقاومت ابهت آن را شکستند، حال چرا مسلمان برای آزادی اولین قبله گاه مسلمین تلاش نمی کنند؟!

 مسجد الاقصی تعلق به سنی یا شیعه ندارد

حجت الاسلام مجید بنی عامریان نیز با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس، گفت: مسجد الاقصی  به تمامی مسلمانان جهان متعلق است که امروز در دستان پلید رژیم غاصب صهیونیستی افتاده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر  تاکید کرد: اگر اتحاد مسلمان به معنای واقعی شکل بگیرد، بی شک قدس دوباره به دامان اسلام بازخواهد گشت، زیرا این مکان مقدس اولین قبله گاه مسلمانان بوده است.

حجت الاسلام بنی عامریان تاکید کرد: در حال حاضر تنها کشوری که در مقابل صهیونیست ها ایستاده، جمهوری اسلامی ایران است و فاجعه بار این که برخی از دولت های اسلامی منطقه به دنبال ایجاد روابط حسنه با این رژیم غاصب هستند که این امر مایه شرمساری مسلمانان و زیر سئوال رفتن اسلام است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها