امام جمعه اسلام آبادغرب:

رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک جهان اسلام است/ روز قدس روز همبستگی ملت ایران است

کد خبر: 297475
|
10:53 - 1396/04/01
نسخه چاپی
رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک جهان اسلام است/ روز قدس روز همبستگی ملت ایران است
اسلام آبادخبر: جهان اسلام نباید فراموش کند رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک جهان اسلام است و ریشه همه ی ظلم و فسادهای عالم در آن است.

حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، به مناسبت قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد:  قرآن کریم قوم یهود را بزرگترین دشمن اسلام و مسلملنان معرفی می کند و می گوید اینها دست از سر شما بر نمی دارند تا روزی که شما دست از سر اسلام بردارید و تا اسلام را از بین نبرند دست از دشمنی برنخواهند برداشت لذا دشمنی با بنی اسرائیل جزو دین ماست، یکی از اساسی ترین مبانی دین مبین اسلام دشمنی اسرائیل با جهان اسلام است.

 

وی افزود: این رژیم غاصب و جعلی توسط کسانی پایه گذاری شده است که قرار بوده در فلسطین اشغالی حافظ منافع استکبار در خاورمیانه باشند و بنابر فرموده حضرت امام خامنه ای؛ اسرائیل همان سگ نگهبانی است که در خاورمیانه از منافع استکبار نگهبانی میدهد فلذا جهان اسلام نباید فراموش کند اسرائیل دشمن درجه یک جهان اسلام است و ریشه همه ی ظلم و فسادهای عالم در آن است.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: اگر ما مدعی هستیم واقعا انتظار امام زمان (عج) یعنی انتظار عدالت را داریم و میخواهیم زمینه ساز ظهور حضرت باشیم انتظار باید واقعی باشد نشانه ی انتظار واقعی هم مبارزه با ظلم است و ریشه ظلم هم اسرائیل است لذا مبازره با اسرائیل تمام شدنی نیست مگر تا ظهور، تا نابودی اسرائیل و باید حتما روز قدس را گرامی دانست.

 

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه یکی از نوچه های کوچک و ناتوان اسرائیل یعنی داعش، که برنامه و پایه گذاری آن برای این بود که مرز های اسرائیل را با تسلط بر عراق و سوریه تا ایران برساند و مرز های ما را باز کنند، اما رزمندگان ما در عراق و سوریه با آنها مقابله می کنند تا نتوانند رژیم غاصب هم مرز ما بشود و این ما هستیم که با حضور درعراق و سوریه با آنها هم مرز می شویم و این تقابلی است که ما ناگزیر هستیم اگر این کار را نکنیم آنها این کار را خواهند کرد.

 

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد:  داعش یکی از نوچه های کوچک اسرائیل است ولو در پوسته ی اسلام وارد شده است؛ مثل همان قرآن بالای نیزه خوارج که شعار اسلام سر می دادند و حرف از اسلام می زدند ولی برای نابودی اسلام تلاش می کردند.

 

وی با اشاره به حادثه  تروریسی که در حرم امام خمینی(ره) و مجلس رخ داد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  قول داده بودند  انتقام سختی بگیرند و با توجه به اینکه فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) هم که قبلا گفته بودند اگر آمریکا غلطی کند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، آمریکا و اسرائیل می دانند این تهدید ها توخالی نیستند و موشک های ایرانی تنظیم شده اند بر روی تلاویو و حیفا که با یک اشاره زیر ورو خواهند شد . یعنی باید بترسند و عملاً هم دیدیم این تهدید ها کار ساز است.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به شهدای منا مکه که در قربان گاه منا قربانی شده بودند، گفت: زمانیکه عربستان کارشکنی میکرد با یک تهدید رهبر که فرمودند عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود سریع جنازه ها رو پس فرستادند از طرف دیگر آمریکا سال ها است ایران را  تهدید می کند به حمله نظامی ولی نمی تواند حمله کند زیرا از توان موشکی ما می ترسد چون تا حالا توان موشکی ما عملا رو نشده بود فقط گزارش داده شده  بود، این انتقامی که با شش موشک از داعش گرفته شد و دقیقا هم به هدف اثابت کرد زهر چشمی بود برای تمام کسانی که چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران دارند و گرنه داعش که ناقابل تر از این حرف هاست.

 

وی افزود: آمریکا و اسرائیل حساب کار دستشان آمد و این مایه افتخار ما بود و این افتخار باید در روز قدس به منصه ظهور برسانیم و با حضور میلیونی خودمان دوباره برگ زرینی برافتخارات جمهوری اسلامی بیفزاییم.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: این حوادث تروریسیتی ظاهرشان تلخ است اما باطن آنها باعث همبستگی ملت میشود ما به این همبستگی دامن میزنیم و روز قدس نیز همبسگتی خودمان را اعلام خواهیم کرد همه ی ما حافظ نظام هستیم و هیچ کس نمیتواند در سد آهنین ملت ایران خللی ایجاد کند   

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها