انبار لویی گفت:

دولت باید وعده‌های خود را عملی سازد/ اثری از برجام باقی نمانده است

کد خبر: 297463
|
07:50 - 1396/04/01
نسخه چاپی
دولت باید وعده‌های خود را عملی سازد/ اثری از برجام باقی نمانده است
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر دولت نتواند به وعده‌های خود عمل کند در حقیقت اصلاح طلبان نتوانسته‌اند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدکاظم انبارلویی عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: درباره  تاثیر عدم اجرای وعده های انتخاباتی دولت دوازدهم در تغییر گرایش سیاسی جامعه اظهار داشت: دولت دوازدهم با گرایش اصلاح طلبانه شکل خواهد گرفت بدیهی است که اگر دولت نتواند به وعده‌های خود عمل کند در حقیقت اصلاح طلبان نتوانسته‌اند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی افزود: مشخص است که در انتخابات بعدی جبهه رقیب اصلاح طلبان اگر بتواند پیشنهادات مشخص و عقلانی را برای اداره کشور ارائه دهد و پاسخ مناسبی برای مطالبات مردم دریابد می‌تواند ‌آرای آنها را به خود جذب کند.

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: دولت در زمینه‌های اقتصادی، سیاست خارجی وعده‌هایی را به مردم داده است اما در شرایط فعلی با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا اثری از برجام باقی نمانده است این در حالی است که به مردم قول داده بودند که اگر دولت ما بر سرکار بیاید تحریم‌ها کمتر و سایه جنگ از کشور کم شده و برجام به سوی اجرایی شدن قدم خواهد برداشت.

انبارلویی ادامه داد: مواضع دولت آ‌مریکا و 5+1 نشان می‌دهد که آنها خواهان این مسئله هستند که ایران به تعهدات خود پایبند بماند اما در مقابل آنها نه تنها به تعهدات خود پایبند نیستند بلکه بر شدت تحریم‌ها نیز می‌افزایند و این یک ناکامی برای دولت در زمینه سیاست خارجی است، لذا دولت باید بتواند این عدم توفیق را جبران کند اما دیده می‌شود که در برابر شرارت آمریکا سکوت کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید در برابر بدعهدی‌های آمریکا متناسب با مواضع خصمانه آمریکا عمل کند اما مشاهده می‌شود که این موضع وجود ندارد و باید منتظر بود که ببینیم دولت در ارتباط با وعده‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی مطرح است، چگونه عمل می‌کند و اگر دولت نتواند کارآمدی خود را به اثبات برساند ریزش رأی اصلاح طلبان در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری امری منطقی است.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد