مسئله اول/ 22

ترقی: راهپیمایی روز قدس زمینه‌سازی دشمنان برای به حاشیه راندن آرمان فلسطین را از بین می‌برد

کد خبر: 297462
|
08:03 - 1396/04/01
نسخه چاپی
ترقی: راهپیمایی روز قدس زمینه‌سازی دشمنان برای به حاشیه راندن آرمان فلسطین را از بین می‌برد
عضو حزب موتلفه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، زمینه‌سازی دشمنان برای به حاشیه راندن آرمان فلسطین را از بین می‌برد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، "حمیدرضا ترقی" عضو حزب موتلفه اسلامی گفت:پیرامون ضرورتشرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین بیش از 60 سال است که توسط رژیم جعلی اسرائیل سرکوب می‌شوند و تبعات این اشغال اعم از شهادت، تخریب خانه‌هایشان و اخراج از وطن خود را تحمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه قدس مسئله اول جهان اسلام است، ادامه داد: علی رغم اینکه جنایت‌های داعش وگروه‌های تکفیریمسلمانان و مقاومت را سرگرم خودش کرده است اماموضوع فلسطینو آرمان آن باید همچنان در صدر مسائل جهان اسلام باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود:  تلاش آمریکا برای عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و اسرائیل، تشکیل ناتوی عربی علیه جمهوری اسلامی به نفعرژیم غاصب صهیونیستیو حرکت آمریکا برای تحریم مقاومت، نمونه‌ای از اقدامات و سیاست‌های خصمانه آنان برای دور کردن اذهان عمومی از مسئله قدس است که خوشبختانه با تلاش مردم ایران و سایر محورهای مقاومت این توطئه‌ها به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه طراحی‌های دشمنان آرمان فلسطین را نشانه گرفته است، گفت: جبهه استکبار در پی زمینه سازی برای تشکیل دو دولت و از بین بردن حقوق ملت فلسطین است.

ترقی بیان کرد: دشمنان طی یک سال و نیم گذشته طرح‌هایی برای به سازش کشاندن اعراب با صهیونیست‌ها داشتند و دیدیم کشورهایی که سازش کردند، چه هزینه‌های سنگینی پرداختند.

عضو حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: نباید اجازه بدهیم پیکر فلسطین از اسلام جدا شود از این جهت حضورگسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس  زمینه سازی دشمنان برای به حاشیه راندن آرمان فلسطین را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها