اطلاعیه سپاه

عملیات موشکی ضدتروریست‌ها در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی کل قوا انجام شد

کد خبر: 297461
|
07:15 - 1396/04/01
نسخه چاپی
عملیات موشکی ضدتروریست‌ها در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی کل قوا انجام شد
روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات «لیله القدر» در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود، بخشی ازجزئیات عملیات موشکی" لیله القدر" ضد تروریستهای تکفیری را تشریح کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با قدردانی از حمایت‌های قابل ستایش ملت شریف و قهرمان ایران از اقدام غرور انگیز و اقتدار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای عملیات موشکی «لیله القدر» ضد مرکز فرماندهی و مواضع تروریست های تکفیری در استان دیرالزور سوریه، بخشی از جزئیات این عملیات اعلام می گردد:

1-عملیات موشکی «لیلة‌القدر» در سلسله مراتب نظامی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) انجام پذیرفت.

2-کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیت تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفا توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

3-نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبتنی بر اشراف اطلاعاتی حاصله، عملیات موشکی «لیله القدر» را طراحی و با شلیک 6 فروند موشک میان برد زمین به زمین به سمت اهداف تعیین شده در دیرالزور سوریه به مرحله اجرا در آورد.

4-در این عملیات موفق، بیش از 170 تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه های آنان وارد گردید.

در پایان به ملت انقلابی و غیرتمند ایران و آحاد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی اطمینان داده می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل الهی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صیانت از اقتدار و امنیت ملی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، لحظه ای درنگ نکرده و جبهه بدخواهان میهن اسلامی را به سختی مجازات خواهد کرد.
انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها