قطار ۳۱ خرداد هم به غرب ایران نرسید/ وعده ها و دبه ها

کد خبر: 297445
|
09:58 - 1396/03/31
نسخه چاپی
قطار ۳۱ خرداد هم به غرب ایران نرسید/ وعده ها و دبه ها
امروز ۳۱ خردادماه مصادف است با سررسید یک وعده انتخاباتی به مردم کرمانشاه برای رسیدن قطار به این شهر اما این وعده های مکرر هستند که به جای قطار در گوش مردم این استان سوت می کشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با اینکه اکثرکارشناسان علم اقتصاد معتقدند رسیدن قطار و ریل به استان کرمانشاه با توجه به تعطیلی بیش از ۶۰ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان عملا می تواند بخش قابل توجهی از نیروی کار حوزه حمل و نقل در منطقه را به خیل بیکاران اضافه کند اما مسئولین استان کرمانشاه اصرار دارند  پشت سر هم وعده رسیدن قطار را به کرمانشاه بدهند و در موعد مقرر به آینده ای دیگر واگذار کنند.

وعده هایی مثل آخر سال ۹۵، آخر فروردین، آخر خرداد و... با دلایلی مثل بارندگی، ماه رمضان، فعال بودن ظرفیت های تولید تراورس برای استانی دیگر و... همگی سر رسید شده اند.

وب سایت استانداری کرمانشاه که ظاهرا بیش از سایر رسانه ها دغدغه رسیدن وعده مدیران دولت را داشته است پیش از رسیدن روز ۳۱ خرداد ماه خبری را روی خروجی خود قرار داده که حکم تمدید تاریخ پایان پروژه را دارد. این وب نوشت در عوض از بازدید "مفصل! " از زیرساختهای نیمه تمام ریلی کرمانشاه خبر داده است.


معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه در بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه در حالی سعی داشت اذعان پیمانکار پروژه به عدم تکمیل زیرساختهای ریلی تا ماه ها بعد را نشنیده بگیرد گفت: ۳۱ خرداد ماه قطعا ریل را (نه قطار) به کرمانشاه خواهیم رساند... حالا یک قطاری هم می آوریم که مردم ببینند!

خیرالله خادمی پس از اصرار خبرنگاران برای اظهار نطر شفاف تر که آیا قطار به کرمانشاه خواهد رسید با شوخ طبعی اظهار داشت: الان که قطار اینجا هست... تازه هم چرخ دارد هم می تواند روی ریل راه برود (اشاره به تریلر باربری مصالح پروژه)

 ۳۰ کیلومتر از تکمیل مرحله ریل گذاری

استاندار کرمانشاه چند روز مانده به سررسید وعده خود در باره رسیدن قطار به کرمانشاه گفت: ۳۰ کیلومتر از ریل گذاری پروژه راه آهن به کرمانشاه باقی مانده است.

اسدالله رازانی با اشاره به افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه در آینده ای نزدیک گفت: مقدمات برای افتتاح با حضور رئیس جمهور در حال آماده شدن است

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها