لیگ جهانی 2017 والیبال؛

ایران – لهستان / رویارویی دوباره، این ‌بار در خانه عقاب‌ها

کد خبر: 297392
|
08:07 - 1396/03/27
نسخه چاپی
ایران – لهستان / رویارویی دوباره، این ‌بار در خانه عقاب‌ها
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار در لیگ جهانی 2017 والیبال امشب به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم لیگ جهانی 2017 والیبال در سطح یك دومین روز خود را سپری خواهد كرد و تیم ملی والیبال كشورمان در دومین بازی هفته سوم و هشتمین بازی مجموع مسابقات در لهستان به مصاف میزبان می‌رود.


دو تیم ایران و لهستان در هفته ابتدایی لیگ جهانی و در شرایطی كه كشور ایتالیا میزبان ایران و هم‌گروه‌های ایران بود، یك بار با هم دیدار كرده بودند و حالا بر اساس قرعه باید بار دیگر به مصاف هم بروند.  

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول و در مصاف با لهستان به پیروزی  3 بر یك رسیده بود تا از هفته نخست یك پیروزی كسب كرده باشد. با این حال و در رویارویی مجدد دو تیم ایران و لهستان، شاگردان ایگور كولاكوویچ كار سخت‌تری نسبت به دیدار اول مقابل لهستان دارند چرا كه لهستانی ها این بار از امتیاز میزبانی بهره می‌برند.  

مردان والیبال ایران در آغاز هفته سوم مسابقات، پنجشنبه شب به مصاف تیم ملی والیبال آمریكا رفتند كه در این مسابقه تن به شكست 3 بر صفر داده و تا حد زیادی شانس صعود به فینال مسابقات را از دست دادند. دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم امشب (شنبه) از ساعت 22 و 55 دقیقه برگزار می‌شود.  

تیم ملی والیبال ایران در 7  بازی قبلی خود سه پیروزی كسب كرد و 4 مسابقه را با شكست پشت سر گذاشت. شاگردان كولاكوویچ در حال حاضر در رده دهم جدول مسابقات قرار دارند و تقریبا امید خود را برای حضور در فینال از دست داده‌اند.  

لهستانی‌ها هم در حال حاضر در رده هفتم رنكینگ مسابقات قرار دارند و كارشان برای صعود آسان نیست. این تیم در بازی گذشته مقابل روسیه تن به یك شكست خانگی داد تا كارش نسبت به قبل سخت‌تر شود. تیم ملی لهستان برای زنده ماندن امیدهایش در راستای حضور در فینال مسابقات به پیروزی مقابل ایران نیاز دارد و برای شكست دادن تیم ما به میدان خواهد آمد.


انتهای پیام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد