رییس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

4کشته و5 مصدوم در تصادف رانندگی محور حمیل به ایلام/ عدم آنتن دهی تلفن همراه در این نقطه حادثه خیز

کد خبر: 297362
|
13:01 - 1396/03/20
نسخه چاپی
4کشته و5 مصدوم در تصادف رانندگی محور حمیل به ایلام/ عدم آنتن دهی تلفن همراه در این نقطه حادثه خیز
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از 4کشته و5 مصدوم در تصادف رانندگی محور حمیل به ایلام خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از 4کشته و5 مصدوم در تصادف رانندگی محور حمیل به ایلام  خبر داد.

 

وی افزود: شامگاه روز گذشته در ساعت 22:40 وقوع یک تصادف مابین یک دستگاه پیکان و یک دستگاه اتوبوس در محور حمیل به سرابله  به نیروهای امدادی هلال احمر گزارش شد که سریعا" نیروهای امدادی با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

اسدی گفت: بر اثر این حادثه 4 سرنشین پیکان در دم فوت نموده که قبل از رسیدن نیروهای امدادی با خودروهای شخصی به ایلام منتقل شده بودند  و 5 نفر دیگر  مصدوم  شده بودند که پس از کمک های اولیه به مراکز درمانی ایلام منتقل شدند.

 

سرهنگ فضل الله شیری فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت:علت این تصادف تجاوز به چپ سواری پیکان اعلام شده است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، بنابر اطلاعات واصله این حادثه شب گذشته در در کیلومتر ۲۴ محور حمیل به سمت ایلام یعنی بعد از تونل سوم رخ داده که متاسفانه وضعیت آنتن دهی موبایل در این منطقه حادثه خیز مناسب نمی باشد که این امر موجب تاخیر در اطلاع رسانی به نیروهای امدادی شده است، لذا  لازم است مسئولین ذیربط در استان کرمانشاه و استان ایلام جهت رفع این مشکل مهم چاره اندیشی نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد