امام جمعه اسلام آبادغرب:

کسانی که ساخت موشک های دفاعی کشور را به تمسخر می گرفتند فهمیدند که سپاه جناحی عمل نمی کند/قبول کردن سند استعماری 2030 اشتباه بزرگی است

کد خبر: 297345
|
16:58 - 1396/03/19
نسخه چاپی
کسانی که ساخت موشک های دفاعی کشور را به تمسخر می گرفتند فهمیدند که سپاه جناحی عمل نمی کند/قبول کردن سند استعماری 2030 اشتباه بزرگی است
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: کسانی که تاکنون قدر نیروهای امنیتی را نمی دانستند و به نیروهای امنیتی و سپاه اهانت می کردند، فهمیدند که چه خبر است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت السلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب با تشریح چگونگی مذاکره و صلح امام حسن مجتبی(ع) با معاویه اظهار کرد: مذاکره تحمیلی و صلح تحمیلی امام حسن مجتبی (ع) از جام زهر هم تلخ تر بود در حالیکه اگر از همان ابتدا یاران بصیرت داشتند، جنگ صفین به حکمیت منجر نمی شد و فریب قرآن سرنیزه و شعار های قرآنی را نمی خوردند.

 

 

وی افزود: بی بصیرتی مردم و مکر عمروعاص باعث شد معاویه 20 سال بعنوان خلیفه بر گرده مسلمانان سوار شود و ظلم در جامعه اسلامی نهادینه شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: ما باید از تاریخ درس بگیریم و در زمان غیبت ولی فقیه و سفیر امام زمان (عج) تنها نماند و گوش و چشم مان را باز کنیم و دشمن شناس باشیم  و بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم نظر ولی فقیه را تشخیص بدهیم.

 

وی  در خطبه دوم مردم را سفارش به تقوا و مراقبت از گناه نمود و بیان داشت: طوری موضع گیری کنید که در قیامت جواب درستی برای آن داشته باشید.

 

حجت السلام محمدی پور ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی مجلس و حرم امام(ره) شهادت جمعی از هموطنان را به امام زمان(عج)، امام خامنه ای و خانواده داغدار و معظم این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

 

وی افزود:  شهادت این عزیزان مثل همه شهدا، جان تازه ای به انقلاب اسلامی بخشید، و این حادثه تلخ تروریستی همانند جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و انقلاب هرچند تلخی هایی داشت اما از شیرینی این تلخ کامی همبستگی ملت بود که باعث شد مردم اختلافات دوران انتخابات را فراموش کنند و همه با هم به دور از جناح بازی یکدل و یکپارچه برعلیه دشمن مشترک که در راس آن صهیونیسم، آمریکای جنایتکار و آل سعود هستند، متحد شوند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این حادثه تروریستی گفت: داعش اصلا" لیاقت اسم بردن نداشت و رهبری برای تحقیر آنها این کار را ترقه بازی دانستند.

 

وی عنوان کرد: کسانی که تاکنون قدر نیروهای امنیتی را نمی دانستند و به نیروهای امنیتی و سپاه اهانت می کردند، فهمیدند که چه خبر است و بعضی ها تا حالا شعورشان نمی رسید که این آرامش و امنیت مدیون چه کسانی هستند، چند عملیات تروریستی در نطفه خفه شده و مردم اصلا" خبردار نشده اند و این عملیات تروریستی ناموفق هم شکست خورد.

 

حجت السلام محمدی پور خاطرنشان کرد: کسانی که ساختن موشک های دفاعی کشور را به تمسخر می گرفتند فهمیدند که سپاه پاسداران جناحی عمل نمی کند، هرچند برخی ازنمایندگانی که در مجلس هستند همفکر سپاه نیستند.

 

وی افزود: تروریست ها دو مرکز مهم خانه ملت و حرم امام(ره)، بعنوان دو مرکز مهم  که محل پیوند امام و امت است را نشانه گرفتند اما به لطف خدا  و با همت نیروهای امنیتی اطلاعات، سپاه، انتظامی و بسیج این حادثه مهار شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، گفت: با وصف اینکه رهبری این حادثه تروریستس را محکوم نمودن اما از مسئله اصلی فرهنگی کشور که دغدغه ایشان است غفلت نکرده و سند استعماری 2030 را محکوم نموده و آنرا مخالف استقلال کشور دانستند.

 

وی افزود: اسلام خودش کتاب الهی و برنامه آموزش دارد؛ هرچند کوتاهی کردیم و به دستور اسلام عمل نکردیم اما نیازی به برنامه یونسکو نداریم و قبول کردن این سند استعماری  2030 اشتباه بزرگی است.

 

حجت السلام محمدی پور با اشاره به حوادث تروریستی سال 60 گفت: ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم است که  در آن سال ها بزرگی از کشور از دست داده شد که می توانستند مسیر انقلاب را عوض کنند و بید مواظب بود که جای جلاد و شهید عوض نشود.

 

وی افزود: کسانی که بخاطر جذب رای بیشتر همانند نهضت آزادی اعدام منافقین و تروریست ها در دهه 60 را زیر سوال بردند که امام راحل(ره) صراحتا" در جواب آنان گفت: اینها مرتد هستند چون آیه قصاص قرآن را زیر سوال می برند.

 

محمدی پور تصریح کرد: هر کس در خط ولایت باشد ما از او حمایت می کنیم و هرکسی در خط ولایت نباشد در مقابلش می ایستیم و آن قدر ایستادگی می کنیم تا فرج امام زمان (عج) که پیروزی نهایی ماست برسد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها