فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری عاملان تيراندازي در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 297342
|
14:58 - 1396/03/18
نسخه چاپی
دستگیری عاملان تيراندازي در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيري عاملان تيراندازي در يکي از روستاهای اين شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش حمیل، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عاملان تيراندازي که پنج نفر بودند در کمتر از 24 ساعت شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير شدند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلافات قومی و قبیله ای بوده است که در اين خصوص پرونده تشکيل و به مراجع قضائي ارسال شد.

 

وي عنوان کرد: انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانوني مي کند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به رضایت مندی مردم روستا از این اقدام پلیس گفت: امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان مي بايست به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها