رییس عقیدتی سیاسی تیپ 181زرهی ارتش:

دغدغه امام خمینی(ره) استکبار ستیزی بود

کد خبر: 297301
|
12:58 - 1396/03/14
نسخه چاپی
دغدغه امام خمینی(ره) استکبار ستیزی بود
اسلام آبادخبر: رییس عقیدتی سیاسی تیپ 181زرهی ارتش در اسلام آبادغرب گفت: در شرایطی که هیچ کس باور نمی کرد امام(ره) با تکیه برخداوند متعال و مردم ایران با دست خالی جهان را حیرت زده کرد و مستکبران را مایوس نمود.


حجت الاسلام عظیم پور رییس عقیدتی سیاسی تیپ 181زرهی ارتش  اسلام آباد خبر، ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام وشهدای گرانقدر15 خرداد اظهار داشت: بنابر آیه شریفه ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا،  دغدغه امام خمینی(ره) استکبار ستیزی بود.

 

وی افزود: در شرایطی که  هیچ  کس  باور نمی کرد امام(ره) با تکیه برخداوند متعال و مردم ایران با دست خالی جهان را حیرت زده کرد و مستکبران را مایوس نمود.

 

حجت الاسلام عظیم پور بیان کرد: پس از رحلت امام مجلس خبرگان در اقدامی بزرگ شاگرد خلف امام را به رهبری انتخاب کردندشخصی که روح استکبار ستیزی حضرت امام در وجودش قرار دارد که فرمودند راه ما راه امام است.

 

رییس عقیدتی سیاسی تیپ 181زرهی ارتش تصریح کرد: در این شرایط حساس امروزوظیفه ما پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه است تا به مملکت آسیبی نرسد ما اعتقاد داریم ایشان جانشین امام زمان (عج) است وهمانطوری که اطاعت از امام زمان(عج) واحب است اطاعت از ولایت مطلقه فقیه هم واجب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد