آیت الله امامی کاشانی:

حکام سعودی نوکران آمریکا هستند/ فقط باید یک صدا از کشور بلند شود

کد خبر: 297289
|
17:31 - 1396/03/12
نسخه چاپی
حکام سعودی نوکران آمریکا هستند/ فقط باید یک صدا از کشور بلند شود
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در لیالی قدر شرایطی غیر عادی بر روی زمین به وجود می آید گفت: در این شبها تحولی روی زمین به وجود می آید که سبب رقم خوردن سرنوشت انسان ها و ملت ها می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن شب های قدر گفت: در این شبها شیطان زنجیر شده است و قدرت نفوذ شیطان اگر نگوییم به صفر می رسد، اما بسیار کم می شود.

وی افزود: شب قدر شب سلام و استغفار است و رحمت خداوند در این شبها سبب دفع نفوذ شیاطین در انسان می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در لیالی قدر شرایطی غیر عادی بر روی زمین به وجود می آید گفت: در این شبها تحولی روی زمین به وجود می آید که سبب رقم خوردن سرنوشت انسان ها و ملت ها می شود.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام(ره) ، گفت: امام اسلام را که در آن روزگار جز اسم و رسمی چیزی از آن باقی نمانده بود را به دنیا ارائه کرد.البته یک گوشه از اسلام توسط امام خمینی(ره) ارائه شد و حقیقت اسلام را شخص امام زمان (عج) ارائه خواهند کرد.

وی افزود: امام(ره) اسلام را از حوزه های علمیه، کتابخانه ها و مجالس دینی خارج کرد و به خیابان ها و بازارها و رسانه ها آورد که باعث وحشت استکبار شد.

امامی کاشانی گفت: امروز هرچه که هست یا در تائید و یا مخالفت، علم اسلام و پرچم محمد (ص) و علی (ع) در دنیا به احتزار در آمده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: بحمدالله با حماسه ای که ملت عزیزمان آفریدند، چشمان دنیا را در برابر صفوف طولانی و به هم پیوسته خود خیره کردند.ملت قدرشناس با فهم بالای خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و به منویات امام و رهبری جامه عمل پوشاندند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قرآن پاسخ تمام مشکلات بشر را داده است، گفت:قرآن کریم می فرماید همه پیروان ادیان الهی باید امت واحده باشند و خداوند را عبادت کنند.اینکه امروز دولت آمریکا جنایت می‌کند مربوط به همه مردم آمریکا نیست و یا اینکه اسرائیل و صهیونیست‌ها مردم را به قتل می‌رسانند به همه یهودی‌ها برنمی‌گردد. این ظلم و جنایت‌ها و یأس جامعه بشری و فساد برای این است که از خدا بریده‌ایم.

امامی کاشانی افزود: امروز ملت ها تکه تکه شدند و به جان هم افتاده اند چرا که به دعوت قرآن پاسخ ندادیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه چرا ترامپ باید به خاور میانه بیاید و پس از بازگشت خود بگوید ما رفتیم صدها میلیارد دلار از خاورمیانه به آمریکا برگردانده ایم، تصریح کرد: مگر اینها مال تو و آمریکا بود که  تو آن را برگرداندی. آمریکا این پول و مال ملت مسلمان را دزدید و غارت کرد، اینها مال حاکم سعودی نبود، حاکم سعودی نوکر آمریکاست.

وی ادامه داد: ملت‌ها و دولت‌ها و مردم  منطقه باید با هوشیاری بدانند که نمی‌توان با ترامپ و آمریکا همراه شد چراکه اینها دنیا را غارت می‌کنند و عراق و سوریه و یمن و فلسطین را با جریان هایی مثل داعش به آتش کشیده‌اند که هیزم آن را سعودی‌ها فراهم می کنند.

امامی کاشانی با تاکید بر این نکته که تکلیف دولت سعودی مشخص و معلوم است، گفت: به مردم عربستان و دولت‌های عربی می‌گویم که طبق گفته قرآن عمل کنند. اینها که می‌گویند حرمین شریفین را مدیریت می‌کنیم به خدا هم معتقد نیستند چه برسد به حرم که اگر معتقد بودند این جنایات را در یمن نمی‌کردند و به داعش و امثال آن پول و امکانات نمی‌دادند و تروریست‌ها را تربیت نمی‌کردند.

وی افزود: حکام آل سعود امروز بی‌آبروتر از گذشته شده‌اند و از بین خواهند رفت و هر کس با طناب پوسیده آنها، ترامپ و صهیونیست ها به چاه برود به سرنوشت آنها دچار می‌شود.

خطیب جمعه تهران با اشاره به مسائل داخلی کشور اظهار داشت: ملت ایران یکی از نعمات گران بهای این کشور هستند که باید قدردان آن بود چراکه می‌داند در چه شرایطی در دنیا قرار دارد و در این شرایط فقط باید یک نفر حرف بزند و یک ندا بلند شود و آن صدای ولی فقیه است و همه باید از آن تبعیت کنند زیرا برخاستن نداهای مختلف غلط است.

امامی کاشانی ادامه داد: سنای آمریکا جمعی را برای بی ثباتی ایران تعیین کرده تا برای برهم زدن ثبات در کشور اقدام کنند، اما در چهل سال گذشته ثابت شده که با حضور ملت ایران هرگز راه به جایی نبرده اند و از این پس هم نخواهند برد.

وی در پایان گفت: باید همه در کنار هم باشیم و به رفع معضلات کشور در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره توجه کنیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها