رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب مطرح کرد:

آمادگی تعزیرات حکومتی اسلام آبادغرب برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در ماه مبارک رمضان/مردم نان بی کیفیت از نانوایی ها تحویل نگیرند

کد خبر: 297263
|
14:07 - 1396/03/07
نسخه چاپی
آمادگی تعزیرات حکومتی اسلام آبادغرب برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در ماه مبارک رمضان/مردم نان بی کیفیت از نانوایی ها تحویل نگیرند
اسلام آبادخبر: رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب گفت: مردم عزیز می توانند تخلفات احتمالی و شکایت های خود را از طریق اعلام به سامانه 124 و پیامک 30000135 به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و ما هم آمادگی رسیدگی به این موضوع را داریم.

شهاب هنرجو رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان از قبل از رمضان آغاز شده و علاوه بر آن کالاهای اساسی که در ماه رمضان بیشتر مورد نیاز مردم است و میل مصرف کننده به سمت آنها بیشتر است رصد شده  و حساسیت ما هم بر روی آن بشتر است و فروشگاه های عرضه این مواد غذایی تحت نظارت و بازرسی بازرسان قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به بحث خوراکی ها گفت: زولبیا بامیه  از اقلام پر مصرف، توسط کمسیون مربوطه قیمت گذاری شده ، و 4 قلم کالای اساسی مرغ، گوشت قرمز، شکر و برنج نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی در راستای تنظیم بازار از طریق فروشگاه های معتبر با قیمت مصوب توزیع می نماید و مقرر شده لیست فروشگاه ها را جهت بازرسی در اختیار ما قرار دهند تا بر نحوه عملکرد آنها نظارت لازم صورت گیرد.

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: نظارت های یومیه بازرسان ما بطور مداوم و روزمره وجود دارد و علاوه بر آن طرح  نظارتی بر بازار ماه رمضان  به طور ویژه در دستور کار همکاران ما قرار دارد.

 

وی افزود: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب آمادگی این را دارد که در تمام ساعات شبانه روز شکایت های مردمی را ثبت نماید.

 

هنرجو اعلام کرد: مردم عزیز می توانند تخلفات احتمالی و شکایت های خود را از طریق اعلام به سامانه 124 و پیامک  30000135  به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و ما هم آمادگی رسیدگی به این موضوع را داریم.

 

وی تاکید نمود: با توجه به حساسیت همکاران ما بر روی نان مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان، شهروندان عزیزی که در خصوص عدم کیفیت نان و ساعات خدمات دهی نانوایی ها و  گرانفروشی نان چه در نانوانی های آزادپز و چه در نانوایی های یارنه ای اعتراض و شکایتی داشتند حتما" همکاران ما را مطلع نمایند تا رسیدگی لازم صورت گیرد و به هیچ وجه نان بی کیفیت را از نانوایی ها تحویل نگیرند.

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: در راستای نظارت بر نانوایی های شهرستان اخیرا" نانوایی های شهر حمیل مورد بازدید قرار گرفت و با موارد مشکل دار برخورد قانونی صورت گرفت.

 

وی افزود: علاوه بر بحث قیمت و کیفیت کالاها در این ماه دغدغه ما بر نظارت و کنترل از لحاظ بهداشتی و سالم بودن مواد غذایی نیز می باشد و اداره بهداشت و اتاق اصناف نیز از لحاظ قیمت گذاری بر روی صنوف مختلف و مغازه های ذیربط نظارت دارند تا در زمینه تخصص خود فعالیت نمایند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد