مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297262
|
16:27 - 1396/03/06
نسخه چاپی
اجرای طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تنظیم بازار در اسلام آبادغرب اجرا می شود.

جهانشا نظری مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر،  اظهار کرد:  در راستای طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، تامین و عرضه 4 مورد از کالاهای اساسی برعهده جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

 

وی افزود: در این راستا  52 تن برنج سفید وارداتی با عرضه هر کیلو 2700 تومان ، 38 تن شکر با عرضه هر کیلو 2855  تومان، 44 تن مرغ منجمد با عرضه هر کیلو 5800 تومان و گوشت قرمز منجمد برزیلی با عرضه هرکیلو 22700 تومان برای مصرف کننده در نطر گرفته شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت: اولویت اول برای توزیع این اقلام با فروشگاه های زنجیره ای که هم زیرساخت لازم را دارند و هم دسترسی عموم به آنها فراهم است، و همچنین توزیع این اقلام از طریق اصناف معرفی شده از سوی اتاق اصناف نیز صورت می گیرد و علاوه بر آن وانت های یخچال دار با تأئیدیه اصناف می توانند جهت عرضه مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت مصوب مشارکت داشته باشند.

 

وی افزود: تولید مرغ گرم کشتار روز و گوشت قرمز هم طبق روال گذشته به مقدار کافی در شهرستان موجود  و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

نظری با اشاره به بالا رفتن مصرف شکر در قنادی ها در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در جلسه تنظیم بازار فرمانداری هم مصوب شد مقداری از این شکر با قیمت مصوب در اختیارکارگاه های تولیدی و  قنادی های شهرستان قرار گیرد تا زولبیا  بامیه با قیمت متعادل تری در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی افزود: تنطیم بازار این اقلام به جهادکشاورزی واگذار شده اما نظارت بر عهده اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، و بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد