امام جمعه اسلام آبادغرب:

سند 2030 با کاپیتولاسیون فرقی ندارد/ این همه ظلم، غارت و اختلاس ریشه در بی بصیرتی های ما دارد

کد خبر: 297249
|
16:29 - 1396/03/05
نسخه چاپی
سند 2030 با کاپیتولاسیون فرقی ندارد/  این همه ظلم، غارت و اختلاس ریشه در بی بصیرتی های ما دارد
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: : سند 2030 با کاپیتولاسیون فرقی ندارد،ما انقلاب کردیم که زیر بار ذلت نرویم، اگر قرار است تحولی دربرنامه های آموزشی کشور صورت بگیرد باید به سمت اسلامی شدن باشد نه به سمت کافر شدن.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه  ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر با اشاره به خیانت های بنی صدر گفت: هر موقع در ایران اسلامی رییس جمهور لیبرال سرکار بوده خیانت ها را به چشم خود دیده ایم.

 

وی افزود: بنی صدر خائن با بهانه های مختلف به مردم خرمشهر اسلحه نمی رساند و اجازه داد بعثی ها خرمشهر را تصرف کنند و دست آخر با لباس زنانه از مملکت فرار کرد و رسوای عالم شد.

 

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: لبخند دولتمردان ما باعث پر رو شدن آل سعود شده در حالیکه بنا به فرمایش  سید حسن نصرالله در ایران انتخابات پرشوری برگزار شده اما مردم عربستان هنوز صندوق انتخابات را نمی شناسند.

 

وی با اشاره به سند 2030 گفت: سند 2030 با کاپیتولاسیون فرقی ندارد،ما انقلاب کردیم که زیر بار ذلت نرویم، اگر قرار است تحولی دربرنامه های آموزشی کشور صورت بگیرد باید به سمت اسلامی شدن باشد نه به سمت کافر شدن.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد: کسانی که درس محمدحسین فهمیده را از کتاب مدارس ابتدایی حذف کردند، می خواهند که به بهانه خشونت طلبی قهرمانان ملی ما را حذف کنند و آنها قول داده اند به سازمان ملل که آنرا اجرا کنند، اما ملت نمی گذراند این قرارداد ننگین اجرا شود.

 

وی افزود: کسانی مخفیانه این سند را امضاء کرده اند و مخفیانه شروع به اجرای آن کرده اند، چند سالی است که شروع به شستشوی مغزی بچه های ما در مهد کودک ها کرده اند و موزیک برای بچه های می گذراند تا برقصند و می گویند قرآن خشن است به بچه ها یاد ندهید.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد:  ما در فتح خرمشهر درس عزت یاد گرفتیم، جوان های ما بنا بر سفارش شهیدان هیچ وقت ولی فقیه را تنها نخواهند گذشت، هرچند مردم گاهی اشتباه می کنند و این بخاطر اشتباه در محاسبه است، اما باید مواظب بود چون برخی خطاها قابل جبران نیست و این همه ظلم، غارت و اختلاسی که می بینید ریشه در بی بصیرتی های ما دارد.

 

وی افزود: دوشنبه گذشته حضرت آیت الله مکارم شیرازی بجای درس خارج سند 2030 را بطور کامل تشریح نمودند و با توجه به اینکه ایشان مرجع تقلید است و یک اسلام شناس کامل است، آن را گوش کنید؛ به دلایلی که نباید زیر بار این خفت رفت، اشاره شده است.

 

وی اضافه نمود: مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب از امضا و اجرای این سند ضد اسلامی راضی نیستند و ما  از اینجا می فهمیم که امام زمان(عج) از ما راضی نخواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به فواید ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان بطور اجباری مزه گرسنگی و تشنگی را خواهیم چشید که در اسلام یکی از شرایط سلامتی به کم کردن وعده های غذایی سفارش شده است.

 

وی از دیگر فواید روزه ماه رمضان برای سلامتی جسم و روح چشیدن طعم فقر و به یاد محرومین و ضعفا بودن دانست.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی دست انسان های بی تقوا افتاده که ماه رمضان و کمک به فقرا را به سخره می گیرند که لازم است این افراد هدایت شوند.

 

وی افزود: به وسوسه ها گوش نکنید چون ماه رمضان انسان را از گناه باز می دارد، برخی در سحر آن قدر می خورند که تا افطار هم حالت ضعف ندارند، در صورتیکه این اشتباه است، چون در ماه رمضان باید به گونه ای گرسنه و بی حال شوید که حوصله گناه و غیبت کردن را نداشته باشید.

 

محمدی پور با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرموده؛ مساجد سنگرند، گفت: این سنگرها را باید آبادکرد و آباد کردن مساجد به در و دیوار نیست بلکه مساجد با حضور مومنین و فاصله نگرفتن از دین آباد می شوند.

 

وی در خطبه دوم ضمن سفارش خود و دیگران به رعایت انصاف و تقوای الهی بر خواندن قرآن و تدبر در معانی آن تاکید نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد