مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

بهره مندی بالغ بریک هزار مددجوی اسلام آبادی از مزایای خدمات ویژه درمانی

کد خبر: 297243
|
13:41 - 1396/03/04
نسخه چاپی
بهره مندی بالغ بریک هزار مددجوی اسلام آبادی از مزایای خدمات ویژه درمانی
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بهره مندی بالغ بریک هزار مددجوی اسلام آبادی از مزایای خدمات ویژه درمانی کمیته امداد با اعتباری بیش از سه میلیارد و 554 میلیون ریال یکی از اقدامات مهم این نهاد در سال 95 بوده است.

سید مهدی حجازی در گفتگو با اسلام آباد خبر، با بیان اینکه حق بیمه 417 مددجوی اسلام آبادی در سال گذشته به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است، گفت: این مددجویان از مجریان طرح های اشتغال و یا بانوان سرپرست خانوار با کمتر از 50 سال سن بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از پرداخت حق بیمه مددجویان به سازمان تامین اجتماعی توانمندی و ایجاد امید به آنان در آینده بهتر است، افزود: سه میلیارد ریال اعتبار در سال 95 به عنوان حق بیمه مددجویان تحت حمایت اسلام آبادغربی به سازمان تامین اجتماعی این شهرستان پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب همچنین به خدمات درمانی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: بهره مندی حدود یک هزار مددجوی اسلام آبادی از مزایای خدمات ویژه درمانی کمیته امداد با اعتباری بیش از سه میلیارد و 554 میلیون ریال یکی از اقدامات مهم این نهاد در سال 95 بوده است.

 

وی  با یادآوری اینکه 87 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان اسلام آبادغرب با بیماری های صعب العلاج دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد: این بیماران از حمایت های کمیته امداد در قالب سبدهای غذایی، بیمه و فرانشیزهای درمانی برخوردار می شوند.

 

سید مهدی حجازی همچنین به برگزاری 20 دوره آموزشی و بهداشتی برای 580 مددجو در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این دوره های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی مددجویان و ارتقای سطح بهداشتی آنان برگزار و در پایان هر دوره سبد های بهداشتی بین این مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

 

حجازی یادآور شد: آموزش اصول بهداشتی، احداث و تعمیر سرویس های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی همچون فرانشیز خدمات بستری و سرپایی از دیگر اقدامات درمانی و بهداشتی این نهاد به شمار می رود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها