هجمه ضدانقلاب برعلیه ارکان امنیت مردم

سم پاشی ضدانقلاب علیه نیروی انتظامی به قصد القای دروغین مخالفت با شادی مردم

کد خبر: 297221
|
11:25 - 1396/02/31
نسخه چاپی
سم پاشی ضدانقلاب علیه نیروی انتظامی به قصد القای دروغین مخالفت با شادی مردم
اسلام آبادخبر: تعدای از شبکه های اجتماعی بی نام و نشان با سم پاشی علیه نیروهای زحمتکش انتظامی شهرستان قصد القای مخالفت نیروی انتظامی با شادی مردم را دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پس از اعلام کسب اکثریت آراء  انتخابات ریاست جمهوری  توسط حسن روحانی، از عصر و شامگاه روز گذشته حامیان روحانی و حتی طرفداران سایر کاندیداهای ریاست جمهوری برای حضور درشور و هیجان این شادی به خیابان های مرکز شهر اسلام آبادغرب آمدند.

 

نیروهای زحمتکش انتظامی با وجود حضور مقتدرانه و بی طرافه در ایام تبلیغات و همچنین تلاش شبانه روزی درانتخابات، با حضور درجشن شادی مردم،  اقدام به نظارت، دلالت و هدایت خودروها و کارناوال های خودرویی نمودند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، که شب گذشته  در محل شادی مردم در مرکز شهر اسلام آبادغرب حضور داشت؛ در اواخر شب گذشته عده ای افراد فرصت طلب و اراذل و اوباش که از شور و هیجان ایجاد شده سوء استفاده نموده و اقدام به تخریب خودروهای عبوری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهروندان نموده که به درخواست  مردم،  نیروی انتظامی با قاطعیت وارد عمل شده و معدودی از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم را دستگیر و به مقر پلیس دلالت نمود وغیر از این موارد الحمدلله آرامش در سطح شهر حاکم بوده است.

 

با این وجود تعدای از شبکه های اجتماعی بی نام و نشان با سم پاشی علیه نیروهای زحمتکش انتظامی شهرستان قصد القای مخالفت نیروی انتظامی با شادی مردم را داشته، که صراحتا" این ادعا صحت نداشته و ندارد و گزارش های تصویری منتشر شده از شادی مردم در سایت ها و کانال های حامی دولت از مهمترین دلایل رد ادعای ضدانقلاب است که در این برهه حساس به قصد تفرقه افکنی و سیاه نمایی در حال سم پاشی و برچسب زدن به نیروهای ارزشی و زحمت کش پلیس انتظامی را دارند.

 

پلیس انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب پیش از این نیز خود را موظف و مکلف دانسته که نسبت به سرکوب اراذل و اوباش و برقراری نظم و انظباط و آرامش برای شهروندان اقدام نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد