فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

يكي از مهمترين دستاوردهاي جمهوري اسلامي انتخابات است/ درانتخابات جاي هيچ تخلفي وجود ندارد

کد خبر: 297211
|
10:25 - 1396/02/28
نسخه چاپی
يكي از مهمترين دستاوردهاي جمهوري اسلامي انتخابات است/ درانتخابات جاي هيچ تخلفي وجود ندارد
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: يكي از مهمترين دستاوردهاي جمهوري اسلامي انتخابات است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آخرين جلسه توجيهي  نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي حوزه انتخابيه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.


در اين جلسه فرماندار شهرستان در سخناني بيان داشت: اجراي  باشكوه و پرشور انتخابات براي همه ما تكليف است و بايد به مقوله محتوايي و اجرايي آن به دقت عمل كنيم.


وي افزود: نماينده فرماندار در صندوق بالاترين مقام در بحث اجراست و ناظرين و بازرسين و نماينده نامزدها جايگاهشان در قانون تعريف شده و نماينده فرماندار بايد با همه اين عوامل نهايت تعامل داشته باشد سعي كنيد با كمال دقت و صبر مراحل انتخابات را انجام دهيد.


فرماندارشهرستان گفت: زمان بايد در اجراي انتخابات مورد توجه شما باشد چه از شروع و چه در پايان زمان راي گيري و به همه عوامل و تجهيزات بايد اشراف كامل داشته باشيد . در هر شعبه اي دو نماينده فرماندار يكي براي انتخابات شوراها و يك نفر براي انتخابات رياست جمهوري تعيين شده و هر كدام وظايف خود را انجام خواهند داد.


وی خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات  شوراهاي اسلامي شهر كه الكترونيكي انجام مي گيرد  بايد در كار تسريع داشته باشيد.


افشین کریمی به نمايندگان فرماندار اعلام كرد: مردم را تشويق كنيد از ابتداي زمان راي گيري به شعبات مراجعه كنند تا در زمان پاياني ازدحام نداشته باشيم و همه بتوانند به راحتي آراء خود را به صندوق بيندازند و اين را هم اعلام كنيد كه درانتخابات جاي هيچ تخلفي وجود ندارد و همه شعبه ها از طريق انفورماتيك فرمانداري رصد مي شوند و هيچ كسي نمي تواند بيش از يك بار راي بدهد.


وی افزود: در تنظيم صورتجلسات با دقت كامل عمل كنيد و حفظ آرامش در شعبه را مورد توجه قرار دهيد و اجازه ندهيد هيچ كسي غير قانوني در انتخابات دخالت داشته باشد.


فرماندار گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبري  راي مردم حق الناس است و موظفيد با با دقت و ظرافت انتخابات را برگزار كنيد و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اعلام كردند نتيجه انتخابات هر چه باشد پيروز انتخابات ملت ايران خواهد بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله كه همه مردم عزيز و مجريان انتخابات با برگزاري يك انتخابات پرشور ،بانشاط و سالم بار ديگر حماسه اي ماندگار در تقويم انقلاب اسلامي به ثبت برسانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها