پوشش زنده؛

همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه/ "آخر هفته روحانی رفته" + فیلم و عکس

کد خبر: 297207
|
17:50 - 1396/02/27
نسخه چاپی
همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه/ "آخر هفته روحانی رفته" + فیلم و عکس
همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازمرصاد، عصر امروز چهارشنبه همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

 عبدالرحیم بنکدار در این همایش با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن به ما امر فرموده که امانات را به اهلش بسپاریم.

 

وی حکومت داری را از مصادیق بسیار مهم امانت دانست و گفت: با تک تک آرایمان این امانت گرانقدر را به اهلش خواهیم سپرد تا عدالت در حکومت به مملکت ما و دفاع از محرومان و مستضعفان به مملکت باز گردد.

 

بنکدار افزود: ما با توکل به خدا و با تکیه آراء تک تک مردم غیور و شرافت مند ایران دولت بی تدبیر و دولت نا امید کننده را با دولت کار و کرامت  و دولت مردم مستقر  و جابجا خواهیم کرد ان شاءالله.

 

وی بیان کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا همنوا با همه ایرانیان علاقمند به پیشرفت و علاقه مند به ایجاد کار و اشتغال و علاقه مند به دفاع از محرومین یکصدا نوا بزنیم که ان شاءالله  دولت کار و کرامت و دولت مردم مستقر خواهد شد.

 

 

بنکدار افزود: از جانب خود و همه افراد ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی از رزمنده مقاوم و بزرگوار که همچون گذشته ثابت کرد سرباز نظام و ولایت است دکتر قالیباف که به همه ما درس کرامت و ایثار و گذشت و سربازی نظام را آموخت تقدیر و تشکر می کنیم و همه با هم یکصدا فریاد میزنیم قالیباف تشکر تشکر ان شا الله بعد از انتخابات جشن شکرگزاری برگزار کنیم.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد