فاکتور ۶۰ میلیونی رقص برای القاء شادی مصنوعی در سفر حسن روحانی به کرمانشاه + تصاویر و فیلم محله های پر از اندوه و فقر در همین شهر

کد خبر: 297182
|
15:10 - 1396/02/24
نسخه چاپی
فاکتور ۶۰ میلیونی رقص برای القاء شادی مصنوعی در سفر حسن روحانی به کرمانشاه + تصاویر و فیلم محله های پر از اندوه و فقر در همین شهر
برخی اسناد رسیده به مرصاد نیوز نشان می دهد، مدیران دولت در کرمانشاه فقط برای القاء شادی مصنوعی از سفر حسن روحانی به این شهر، ۶۰ میلیون پول گروه رقص در مقابل رئیس جمهور را پرداخت کرده اند. در حالی که اگر واقعا اشتیاقی برای این سفر بود این برنامه باید خودجوش برپا می شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،برخی اسناد رسیده به مرصاد نیوز نشان می دهد، مدیران دولت در کرمانشاه فقط برای القاء شادی مصنوعی از سفر حسن روحانی به این شهر، ۶۰ میلیون پول گروه رقص در مقابل رئیس جمهور را پرداخت کرده اند. در حالی که اگر واقعا اشتیاقی برای این سفر بود این برنامه باید خودجوش برپا می شد.

این ولخرجی ها در سفرهای استانی در حالی است که روحانی از رقبایش در برابر وعده افزایش یارانه ها می پرسد؟ از کجا می خواهید بیاورید؟... هزینه کرایه اتوبوس، خرید کولرهای گازی یکبار مصرف، فاکتورهای نجومی شام و نهار و... پیشتر اطلاع رسانی شده است.

 

جالب است بدانید که فقر و فساد در برخی از محله های کرمانشاه هم زمان با این سفرهای پر از ریخت و پاش، به اندازه ایست که دیدن تصاویر و فیلم های آن در این گزارش را به افراد زیر ۱۴ سال توصیه نمی کنیم.

اعتیاد

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد