مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

راهیابی 3 مددجوی اسلام آبادی به مسابقات کشوری قرآن کریم+عکس

کد خبر: 297177
|
15:46 - 1396/02/23
نسخه چاپی
راهیابی 3 مددجوی اسلام آبادی به مسابقات کشوری قرآن کریم+عکس
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب از راهیابی 3 مددجوی اسلام آبادی به مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت با حضور 120 دختر و  پسر تحت حمایت از سراسر استان کرمانشاه  برگزار و نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شدند.


مدیر  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه  در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت با هدف توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین جامعه هدف تحت حمایت، تقویت انس با قرآن کریم در بین مددجویان، ارتقاء تمسک به قرآن و عترت(ع) و همچنین شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی در بین مددجویان برگزار شد.

وی تلاش در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی و توسعه و تعمیق ارزش های اخلاقی و دینی بین مددجویان تحت حمایت را یکی از مهم ترین رویکردهای حاکم بر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی این نهاد عنوان کرد.

 

حجازی اظهار کرد: این مسابقات در پنج رشته‌ مختلف شامل حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و رشته اذان و طی دو مرحله شهرستانی و استانی بین سه گروه سنی زیر 12سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شده و برگزیده شدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

 

مدیر کمیته امداد با بیان اینکه مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت با حضور 120دختر و  پسر تحت حمایت از سراسر استان کرمانشاه  برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شدند، خاطر نشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات مرداد امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

گفتنی است: مرحله استانی مسابقات قرآن یادواره شهدای مقاومت طی اردیبهشت جاری درسالن غدیردفتر کمیته امداد استان باهدف شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی در بین مددجویان برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد