داریوش ریزوندی شهید شاخص ورزش کشور شد

کد خبر: 297119
|
12:52 - 1396/02/14
نسخه چاپی
داریوش ریزوندی شهید شاخص ورزش کشور شد
اسلام آبادخبر: شهید داریوش ریزوندی از شهدای ورزشکار استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب در رشته کشتی، به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 1396 انتخاب شد.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازمرصاد اسپورت، جلسه ای ظهر امروز (13 اردیبهشت) در محل سالن جلسات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار و در خصوص برگزاری یادواره شهید ریزوندی بحث و تبادل نظر شد.

 

سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه شهید شاخص ورزش کشور در سال 96 یکی از ورزشکاران شهید استان کرمانشاه است، گفت: شهید ریزوندی از جمله شهدای ورزشکاری بود که اخلاق و منش پهلوانی برایش در درجه اول اهمیت قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه امثال شهید ریز وندی در بین شهدای کشور زیاد هستند، گفت: روحیه ورزشکاری این شهید والامقام از وی در بین همرزمانش یک اسوه و الگو ساخته بود.

 

سردار آذرنوش ادامه داد: چنین شهدای عزیزی که جان خود را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند باید یاد و خاطره اشان به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در ادامه افزود: به همین خاطر یادواره شهید والامقام داریوش ریزوندی نیز در مهرماه امسال که مصادف با سی و پنجمین سالگرد شهادت ایشان است در اسلام آبادغرب برگزار می شود.

 

وی گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره به اعتباری در حدود 300 میلیون تومان نیاز است که دستگاه های متولی نظیر سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، فدراسیون کشتی، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، شهرداری و ... برای تامین هزینه ها باید همکاری کنند.

 

سردار آذرنوش افزود: سخنران ویژه این مراسم نیز به زودی و از بین مقامات کشوری انتخاب خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: برگزاری هرچه بهتر یادواره شهید ریز وندی نیازمند همکاری و انسجام بین دستگاه های مختلف است که ان شاالله این کار انجام خواهد گرفت.

 

شهید داریوش ریز وندی از قهرمانان کشتی کشور در تاریخ 10 مهر 1361 و در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد