مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

ارائه خدمات تخصصی مشاوره فردی و گروهی به بیش از 500نفر از مددجویان اسلام آبادغرب

کد خبر: 297118
|
09:19 - 1396/02/14
نسخه چاپی
ارائه خدمات تخصصی مشاوره فردی و گروهی به بیش از 500نفر از مددجویان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: 506 مددجوی اسلام آبادی در سال 95 از خدمات تخصصی مشاوره فردی و گروهی این نهاد بهره مند شده اند.

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، با بیان اینکه خدمات مشاوره ای کمیته امداد به صورت رایگان به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، اظهار کرد: 506 مددجوی اسلام آبادی در سال 95 از خدمات تخصصی مشاوره فردی و گروهی این نهاد بهره مند شده اند.

 

وی افزود: بانوان سرپرست خانوار، نوعروسان و دامادان،دختران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان و دختران در آستانه ازدواج از گروه های هدف برای دریافت مشاوره های تخصصی این نهاد بوده اند.

 

وی تاکید کرد: خدمات مشاوره‌ای با رویکرد سبک زندگی سالم، بررسی اختلافات خانوادگی، تربیت فرزندان، ازدواج و تشکیل خانواده،راه های پیشگیری از اعتیاد، آسیب های فضای مجازی، بایسته های ازدواج موفق و... به مددجویان تحت حمایت اسلام آبادی ارائه شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: دو مددجو از تعداد مددجویان بهره مند از خدمات مشاوره ای این نهاد در سال 95   برای دریافت خدمات مشاوره ای تخصصی تر به مراکز مشاوره ای برون سازمانی ارجاع داده شده اند.

 

حجازی همچنین با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده، استحکام و استمرار آن، خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین خدمات مشاوره ای این نهاد مشاوره های پیش از ازدواج است که با هدف تشکیل زندگی اسلامی و سالم  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می شود.

 

وی یادآور شد: 108 زوج تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب طی سال 95 از مشاوره های پیش از ازدواج بهره مند شدند.

حجازی خاطرنشان کرد: مددجویان نیازمند به مشاوره های تخصصی این نهاد می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه و از خدمات مشاوره ای رایگان بهره مند شوند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها