مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

ایجاد اشتغال پایدار برای 536 مددجو در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297101
|
13:32 - 1396/02/11
نسخه چاپی
ایجاد اشتغال پایدار برای 536 مددجو در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: 693 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال 95 برای اجرای این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب قرار گرفته است.


سید مهدی حجازی در گفتگو با   اسلام آباد خبر، با بیان اینکه در سال گذشته 536 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت اسلام آبادغربی ایجاد شده، اظهار کرد: 693 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال 95 برای اجرای این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب قرار گرفته است.

 


وی با اشاره به اینکه مددجویان متقاضی تسهیلات به بانک های عامل معرفی و یا از منابع امدادی تسهیلات اشتغال دریافت می کنند، یادآور شد: 562 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال پرداختی در سال 95 از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مابقی آن از منابع امدادی تامین شده است.

 

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد در اقساط بلند مدت و به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرد.

 


وی با بیان اینکه طرح ها و فرصت های شغلی اجرایی از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پایدارترین طرح های شغلی به شمار می رود، تصریح کرد: اعمال نظارت های فنی، تخصصی و دقیق و همچنین ارائه مشاوره های شغلی از سوی ناظرین مجرب این نهاد به مددجویان مجری طرح های اشتغال موجب پایداری طرح های آنان می شود.

 


سیدمهدی حجازی خاطرنشان کرد: اعمال بیش از چهار هزار و 500 نظارت فنی و تخصصی در سال 95 بر طرح های اشتغال مددجویان اسلام آبادغربی موجب پایداری طرح های شغلی آنان شده است.

 


وی با تاکید بر اینکه مددجویان دارای مهارت و متقاضی تسهیلات اشتغال می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند، گفت: تسهیلات اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال و به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای مددجو پرداخت می شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها