فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 297097
|
18:56 - 1396/02/10
نسخه چاپی
دستگیری قاتل فراری در شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيري قاتل فراری در يکي از روستاهای اين شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبنی بر وقوع يک مورد تيراندازی در يکي از روستاهای این شهرستان و مجروح شدن یک نفر از ناحیه سر، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنیت عمومی قرار گرفت.

 


وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل وقوع تيراندازی، ضارب 30 ساله در مدت کمتر از 24 ساعت شناسايي و با هماهنگي های به عمل آمده با مقام قضائي، دستگير شد.

 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: مصدوم پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب تحت درمان قرار گرفت که متاسفانه به علت شدت جراحات بعد از 48 ساعت جان باخت.

 


سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است که پس از اقرار متهم به بزه انتسابی در اين خصوص پرونده تشکيل و به مقام قضائي ارسال شد.

 


وی با اشاره به اينکه امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان مي بايست به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و یاری گر پلیس در تامین هر چه بیشتر امنیت باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها