فرمانده سپاه اسلام آبادغرب خبر داد:

اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز

کد خبر: 297074
|
15:04 - 1396/02/07
نسخه چاپی
اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب به بازی دراز خبر داد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان  در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار کرد: بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب در قالب 161 خودرو مینی بوس و دهها سواری به مناسبت سالگرد عملیات بازی دراز به منطقه سرپل ذهاب ذهاب  اعزام می شوند.

 

 

وی افزود: اعزام این کاروان بنام شهید شاخص کشور در سال 96، "شهید سید محمد سعید جعفری" اولین فرمانده سپاه استان کرمانشاه می باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: بسیجیان و خانواده های ایشان از تمام پایگاه های محلات و حوزه های مقاومت و کانون های قشری شهرستان در این اعزام شرکت می نمایند .

 

 

وی هدف اصلی از اعزام گسترده بسیجیان به مناطق عملیاتی را؛ انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به ایشان، بویژه به نسل جوان بسیجیان اعلام کرد و هدف دوم را حفظ و انسجام نیروهای بسیجی شهرستان ذکر نمود.

 

 

سرهنگ خدادادیان  با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش تلاش می کند با توسل به ترفندهای مختلف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان ما را از صحنه انقلاب دور کند، در حالیکه جوانان نسل جدید با انگیزه تر از جوانان گذشته هستند و در دفاع از نظام و اسلام شور انقلابی بیشتری دارند.

 

 

وی با بیان اینکه؛ باید ظرفیت ها را شناسایی کنیم تا جوانان در آن عرصه حضور پیدا کنند، تصریح کرد: یکی از بهترین ظرفیت های پیش روی ملت ما، حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.

 

 

گفتنی ست؛ اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز در چند سال اخیر بی سابقه بوده و این آمار از کلیه شهرستان های استان بیشتر بوده که حال و هوای اعزام های دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی می کند.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها