فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

كلنگ زني پروژه بازيافت پسماند شهري در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297069
|
21:25 - 1396/02/06
نسخه چاپی
كلنگ زني پروژه بازيافت پسماند شهري در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد: از كلنگ زني پروژه بازيافت پسماند شهري در اسلام آبادغرب كه بيش از 10 سال بلاتكليف بوده، خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍افشين كريمي فرماندار شهرستان اسلام اباد غرب در جلسه پيگيري پروژه بازيافت اسلام آباد غرب كه با حضور مديركل دفتر شهري و شوراهاي استانداري در محل سالن شهداي مرصاد برگزار شد از كلنگ زني پروژه بازيافت پسماند شهري اين شهرستان در روز شنبه هفته آينده باحضور نماينده مردم در مجلس و مسئولین استانی خبر داد.

 

كريمي گفت:  بر اساس مكاتبات موجود بيش از 10 سال است كه اين شهرستان بامشكل محل دفن زباله و اعتراضات مكرر اهالي روستاهاي حسن آباد و فيروز اباد مواجه بود و اقداماتي كه انجام مي گرفت كوتاه مدت و مشكل همچنان باقي بود كه اين موضوع با پيگيري نماينده محترم مردم در مجلس و مديريت ارشد استان و شهرستان به صورت جدي مطرح شد و با توجه به اينكه  اين پروژه رقمي در حدود 89 ميليارد ريال نياز داشت، شهرداري اسلام آباد غرب به تنهايي قادر به اجراي آن نبود.

 

وی افزود: خوشبختانه 15 ميليارد ريال اعتبار توسط دولت تدبير و اميد به اين پروژه تخصيص داده شد و با عنايت به مطالعات انجام شده  و آماده سازي بستر سايت و تاسيس شركت مربوطه اين پروژه در زميني بمساحت 21000 متر مربع احداث خواهد شد و با اجراي اين طرح علاوه بر اشتغال ايجاد شده معضل بزرگ پسماند شهري اسلام آباد غرب براي هميشه حل خواهد شد.

 


فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مصوب شد شهرداري اسلام اباد 77 درصد باقيمانده اعتبار مورد نياز اين پروژه  و شهرداري هاي كرند،گهواره،حميل و سرمست هم هر كدام به اندازه مشخص در اين پروژه سهم داشته باشند.

 


گفتنی ست؛ در اين جلسه پيرامون  اجراي اين پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد