فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

۳۶۷صندوق اخذ رای با حضور ۲۵۰۰نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات اسلام آبادغرب را بر عهده دارند

کد خبر: 297060
|
15:43 - 1396/02/04
نسخه چاپی
 ۳۶۷صندوق اخذ رای با حضور ۲۵۰۰نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات اسلام آبادغرب را بر عهده دارند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: ۳۶۷صندوق اخذ رای با حضور ۲۵۰۰نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات شهرستان را عهده دار خواهند بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه هم انديشي ستاد انتخابات شهرستان اسلام آباد غرب اسلام اباد غرب  با حضور فرماندار و مسئولین کمیته های مختلف و اعضای این ستاد برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار کرد:  تمهیدات لازم برای این انتخابات مهم اندیشیده شده و در این راستا ۶۸شعبه ثابت و ۱شعبه سیار در شهر اسلام آباد غرب؛۲شعبه ثابت در شهر حمیل؛۲شعبه ثابت و ۲۷شعبه سیار برای روستاهای بخش حمیل و ۱۶شعبه ثابت و۳۵شعبه سیار بامجموع ۳۶۷صندوق اخذ رای با حضور حدود ۲۵۰۰نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

 

وی افزود:  روند اجرای روزشمار انتخابات با دقت و ظرافت خاصی درحال انجام است و برگزاری انتخابات پرشور ؛بانشاط و با حضور چشمگیر مردم و همچنین دقت ؛نظارت صحیح و صیانت از آرا مردم توسط عوامل اجرایی در این راستا در دستور کار قرار خواهد گرفت و باهرگونه حرکت و یا تخلفی که بخواهد در امر انتخابات خللی وارد کند قطعا برخورد می شود و همه دستگاههای اداری موظف به همکاری با ستاد انتخابات براساس قانون انتخابات هستند.

 

افشین کریمی در این جلسه  باقدر دانی از کلیه دست اندرکاران بیان داشت:  پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهراسلام آبادغرب توسط هیات محترم نظارت شهرستان از مجموع ۱۰۷نفر ثبت نام شده ۹۶نفر تایید صلاحیت شدند؛۳نفر انصراف دادند و صلاحیت ۸نفر برای هیات محترم نظارت احراز نگردید و از تعداد ۱۶نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر حمیل صلاحیت ۲نفر برای هیات محترم نظارت احراز نشد.

 

در این جلسه مسئولین کمیته های مختلف گزارش اقدامات خود را در بحث انتخابات تشریح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد