با همکاری کمیته امداد و ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان /

کارگاه پیشگیری از اعتیاد در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 297059
|
15:12 - 1396/02/04
نسخه چاپی
کارگاه پیشگیری از اعتیاد در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: صبح امروز با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان کارگاه پیشگیری از اعتیاد در مجتمع فرهنگی شهید صادقی اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان کارگاه فرهنگی آسیب شناسی اعتیاد و راههای پیشگیری از مصرف آن برای دانش آموزان در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید صادقی اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سید مهدی حجازی در گفتگو با اسلام آباد خبربا اعلام این خبر گفت: کارگاه فرهنگی آسیب شناسی اعتیاد و راههای پیشگیری آن با حضور 45 نفر از دانش آموزان ساکن در خوابگاه کمیته امداد و همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد.

 

وی افزود: این کلاس آموزشی توسط واحد فرهنگی وآموزش کمیته امداد این شهرستان و با هدف آشنایی مددجویان با انواع مواد مخدر، اختلالات حاصله و عوارض سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی با عوامل زمینه‌ساز مصرف مواد و روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: کمیته امداد در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود به منظور زدودن فقر فرهنگی از خانواده های مددجو و کاهش آثار آن اقدام به آموزش هایی برای مصونیت و سالم سازی خانواده ها می کند که یکی از این برنامه ها، برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد است.

 

حجازی  با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در راستای ریشه‌کنی اعتیاد، آگاه سازی مددجویان و همچنین پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود گفت: از آنجایی که خانواده هسته اولیه تشکیل یک جامعه بوده، بنابراین به هر میزان که خانواده سالم تر و از ارزشهای اخلاقی و دینی برخوردارتر باشد، آن جامعه سالم تر است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد