فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

متلاشی شدن یک باند سرقت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297023
|
10:11 - 1396/01/31
نسخه چاپی
متلاشی شدن یک باند سرقت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از کشف 15 مورد سرقت توسط پلیس اين شهرستان و دستگيري دو متهم در اين زمینه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع چندين مورد سرقت محتويات داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهر اسلام آبادغرب، بررسي موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: پلیس شهرستان با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي، موفق به شناسايي و دستگيري یک نفر متهم حین سرقت قطعات خودرو شدند.


این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجويي هاي فني پلیس به 10 مورد سرقت محتويات داخل خودرو و پنج مورد سرقت اماکن خصوصی با همدستی یک متهم دیگر اقرار کرد.


سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه ضمن اشاره به دستگیری متهم دیگر طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش به کشف بخشی از اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: صحنه های سرقت بازسازي و مالباختگان در اين زمینه شناسایی شدند.


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب در خاتمه تصريح کرد: متهمان اين پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها