توسط کمیته امداد شهرستان صورت گرفت/

تجلیل از نفرات برتر فعالیت های فرهنگی و قرآنی در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 296999
|
16:22 - 1396/01/28
نسخه چاپی
تجلیل از نفرات برتر فعالیت های فرهنگی و قرآنی در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز طی مراسمی و با حضور مدیر حوزه علمیه و کارشناسان فرهنگی کمیته امداد اسلام آبادغرب،مراسم تجلیل از نفرات برترمسابقات قرآنی دانش آموزان تحت حمایت برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز طی مراسمی و با حضور مدیر حوزه علمیه و کارشناسان فرهنگی کمیته امداد اسلام آبادغرب،مراسم تجلیل از نفرات برترمسابقات قرآنی دانش آموزان تحت حمایت برگزار شد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: مسابقات قرآن کریم یادواره شهدای مقاومت ویژه دانش آموزان کمیته امداد با شرکت بیش از۱۰۰ نفر از دانش آموزان برتر قرآنی خواهر وبرادر، هم‌زمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در دراسفند ماه95، درمحل مجتمع فرهنگی تربیتی شهید صادقی کمیته امداد اسلام آبادغرب برگزارشد.

 

وی افزود: دراین دوره از مسابقات قرآن کریم برادران در رشته های حفظ، مفاهیم،صوت واذان خواهران نیز در رشته های ترتیل حفظ ومفاهیم رقابت کردند و از این تعداد ۷۰نفرخواهرو۳۰نفر برادرقرآنی با یگدیگردر فضای معنوی به تلاش برای دستیابی به مقام برتر پرداختند.

 

وی اظهار داشت: ازبین این ۱۰۰نفر شرکت کننده ۲۱نفر ازسوی هیئت داوران به عنوان برتر های قرآنی برگزیده و به نفرات اول تاسوم هر رشته تجلیل شدونفرات اول هر رشته در شهرستان به مرحله‌ی استانی که در اردیبهشت ماه برگزار می شود  راه می‌یابند.

 

سید مهدی حجازی درخصوص اهمیت برگزاری این مسابقات گفت:قرآن کریم کتاب وحی الهی، هدایت، توحید، سعادت وناب ترین منبع آرامش وزلال ترین چشمه آفرینش است که به فرمایش مولای متقیان حضرت علی بن ابی طالب(ع) قرآن نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود وچراغی است که در آن درخشندگی زوال نمی شود.

 

وی  افزود: مکتب نورانی اسلام ناب محمدی یگانه مکتب رهایی بخش وزمینه سازتعالی بشریت در جامعه خواهد بودهمچنین تمسک به قرآن مجید بعنوان بزرگ کتاب آسمانی وعترت رسول الله را دوعامل مهم واساسی کمال وهدایت بشیریت دانست.

 

مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وخون پاک و مطهر شهدا ونعمت ولایت عطرقرآن کریم در کشورعزیزمان استشمام می شود.

 

گفتنی ست؛ در این مراسم حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب در خصوص اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی در بین خانواده ها و جوانان به ایراد سخن پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد