فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری عامل تيراندازي در شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 296998
|
09:53 - 1396/01/28
نسخه چاپی
دستگیری عامل تيراندازي در شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب از دستگيري عاملین تيراندازي در يکي از محله های اين شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب از دستگيري عاملین تيراندازي در يکي از محله های اين شهرستان خبر داد.

 


سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يک مورد تيراندازي در يکي از محله های  شهرستان و مجروح شدن یک نفر، اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان سریعا وارد عمل شد.

 


وي افزود: پس از حضور ماموران در محل  و تحقیق از اهالی محل عامل تيراندازي که  که یک مرد 45 ساله بود شناسايي و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

 


سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینکه علت تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده، اظهار داشت: از متهم یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

 


وي عنوان کرد: انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانوني مي کند.

 


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اينکه امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان مي بايست به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و پلیس را در همه حال محرم خود بدانند و ما را در تامین هر چه بیشتر امنیت شهرستان یاری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد