از شب گذشته تاکنون

3تصادف در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه11 مصدوم برجای گذاشت

کد خبر: 296983
|
14:59 - 1396/01/26
نسخه چاپی
3تصادف در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه11 مصدوم برجای گذاشت
اسلام آبادخبر: از شب گذشته تاکنون 3تصادف متعدد در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه منجر به مصدومیت 11 سرنشین خودرو های حادثه دیده شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  از شب گذشته تاکنون 3تصادف متعدد در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه منجر به مصدومیت 11 سرنشین خودرو های حادثه دیده شد.

 

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: در ساعت 14:08 امروز در حوالی روستای سیاه خور محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه برخورد بین کامیون با پراید رخ داده که منجر به مصدومیت 2 سرنشین پراید گردید.

 

وی افزود: در ساعت 15:00 نیز در جاده روستای کریم حاصله محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه یک دستگاه تویوتا هایلوکس متعلق به نیرو های پدافند بعلت بارندگی و لغزندگی  از جاده منحرف و واژگون شده  که  منجر به مصدومیت 4 سرنشین آن شده است.

 

کرمی گفت: 5 مصدوم از هر دو حادثه با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردید و راننده تویوتا هایلوکس که جراحات کمتری داشت پس از امدادرسانی  با رضایت خود در کنار خودرو باقی ماند.

 

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب نیز از واژگونی یک دستگاه پراید در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه خبر داد و گفت: در ساعت 21و 50دقیقه شب گذشته در جنب  روستای  حسن  اباد  محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب رخ داده که بعلت بارندگی و لغزندگی جاده خودرو پراید از جاده منحرف و واژگون شده و منجر به مصدومیت 5 سرنشین آن شده که پس از امدادرسانی  با آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

 

اسدی گفت: در این حادثه علاوه بر نیروهای هلال احمر،  فوریت های پزشکی امدادرسانی نموده و  پلیس راهور و انتظامی  نیز در محل سانحه حضور پیدا نموده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد